Foodwatch meni, da so zdravilni učinki activie minimalni in da reklame pretiravajo. Nemška nevladna organizacija za zaščito potrošnikov hrane celo obtožuje Danone, da gre pri oglaševanju activie za laži.

»Activia ne more uravnavati lene prebave, kot Danone trdi v svoji reklami,« je za spletno stran tednika Der Spiegel povedala Anne Markwardt iz Foodwatcha. Danone hvali jogurt, ker naj bi učinkoval kot zdravilo, v resnici pa gre zgolj za običajen jogurt.

Reklame, ki jih poznamo tudi pri nas, naj bi bile goljufija. Dober občutek pri prebavljanju je po Der Spieglu mogoče doseči tudi z običajnim jogurtom, suhimi slivami in sprehodom.

Že leta 2009 je Foodwatch napadel Danone zaradi laži pri oglaševanju, takrat zaradi actimela, ki pa naj bi imel prav tako takšne učinke kot vsak drugi jogurt. Danone v Nemčiji sicer v oglasih še vedno zatrjuje, da actimel omogoča večjo odpornost. Že lani pa je Danone moral spremeniti svoje reklame v Franciji in Veliki Britaniji.

Oglasov na TV Slovenija se lanskoletna polemika v Franciji proti pretiravanju podjetja Danone glede zdravilnih učinkov activie in actimela ni dotaknila, podobno velja za nekatere druge evropske države.
Foodwatch očita Danonu, da poskuša z reklamnimi triki, ki so laži, več zaslužiti. Z običajnimi jogurti je to težko, activia pa naj bi stala trikrat več. Po poročanju Foodwatcha se je v neki raziskavi pri prebavi bolje kot activia izkazal navaden jogurt, za katerega so udeleženci raziskave v placebo učinku predpostavljali, da je activia.

V nemški nevladni organizaciji za varstvo potrošnikov tudi očitajo activii, da ima 13,4 odstotka sladkorja, kar je celo več kot kokakola.

V Danonu še vedno trdijo, da je pozitivni učinek activie na prebavo znanstveno dokazan. V francoskem prehrambnem gigantu se sklicujejo na 17 znanstvenih raziskav in ne poznajo omenjene študije s placebom. Glede sladkorja pa v Danonu pravijo, da je mogoče v prodaji dobiti njihove jogurte tudi brez sladkorja.