V letu 2010 je Peugeot na slovenskem trgu osebnih avtomobilov zasedel 6,83-odstotni delež, medtem ko je v letu poprej zabeležil 5,83-odstotni delež, je razvidno iz podatkov Sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije. Na prvem mestu se je tudi lani obdržal francoski Renault s 16,79-odstotnim deležem, sledili so mu nemški Volkswagen z 12,25-odstotnim, nemški Opel z 8,82-odstotnim in francoski Citroen s 7,52-odstotnim deležem.

Peugeot je sicer danes predstavil svoj prvi serijski električni avtomobil ion. Predstavil ga je v prostorih Univerze v Ljubljani, je je z današnjim slovesnim podpisom pogodbe za pol leta dobila v uporabo električni avtomobil ion. Univerza je s tem postala Peugeotov ambasador električnega avtomobila. V Peugeotu so se za to določili, ker imajo raziskovalci s posameznih fakultet veliko znanja s področja alternativnih pogonov za vozila in ker želijo na ta način povečati prisotnost in osveščenost o električnih vozilih v Sloveniji.

Pri tem računajo, da bodo v letošnjem letu na slovenskem trgu uspeli prodati sedem, leto kasneje 15, v letu 2013 pa že 30 ionov. Pri tem ni upoštevana tako imenovana flotna prodaja podjetjem. Pri tem upajo na bolj ugodne spodbude s strani države. Glede načrtovane uvedbe državne spodbude za nakup električnih vozil v višini 5000 evrov predlagajo, da bi se to uvedlo že letos in ne šele z letom 2012 ter da bi veljala tudi za podjetja, ne samo za fizične osebe.

Največja moč: 47 kW

Ion poganja popolnoma električni pogon, njegova največja moč znaša 47 kW, registriran je za prevoz do štirih potnikov, doseg vozila z enim polnjenjem akumulatorja pa znaša 150 kilometrov, če uporabnik ne uporablja klime oziroma gretja, oziroma okrog 75 kilometrov, če uporablja klimo, gretje, radio ipd. V imenu univerze je spregovoril tudi rektor Radovan Stanislav Pejovnik, sicer dolgoletni strokovnjak za litij-ionske akumulatorje. Poudaril je, da serijska proizvodnja električnih vozil še ni realna oziroma bo to postala, ko bodo rešena nekatera vprašanja, kot sta vprašanji varnosti in dostopnosti materialov.

Meni tudi, da bi bila za uveljavljanje električnih vozil potrebna standardizacija akumulatorjev na način, da bi lahko na polnilnih mestih prazne hitro in enostavno zamenjali s polnimi. Poleg tega bi morali življenjsko dobo akumulatorjev podaljšati, tako da bi bila izenačena z življenjsko dobo avtomobilov.

Damijan Miljavec iz Laboratorija za električne stroje na fakulteti za elektrotehniko je podrobneje spregovoril tudi o prednostih in slabostih cink-zračnih baterij, Igor Papič iz Laboratorija za električna omrežja in naprave pa o potrebnih spremembah elektroenergetskega omrežja, ki bodo omogočale pametno polnjenje vozil z možnostjo vračanja energije v omrežje.

Univerzo v Ljubljani pa je danes obiskal tudi minister za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo Gregor Golobič s svojo ekipo, so naknadno sporočili z ljubljanske univerze.