V prihajajoči sezoni se ljubiteljem hitrosti poraja veliko vprašanj, povezanih predvsem s selitvami. Edini od vrhunskih dirkačev, ki je obdržal staro delovno mesto, je prav Lorenzo. Njegov najhujši tekmec, nekdanji moštveni sotekmovalec Valentino Rossi, se je pozimi preselil k Ducatiju. S tem je sicer izpolnil sanje rojakov o povsem italijanskem moštvu. Toda rezultati testiranj so za "doktorja" zaskrbljujoči in vsaj na začetku sezone ne kaže, da bi se lahko enakovredno vrgel v boj za zmage in naslov.

Casey Stoner, svetovni prvak iz leta 2007, pa je presedlal k Hondi. In prav slednja je, sodeč po pripravljalnem obdobju, pripravila najboljši motocikel ali pa vsaj našla najboljšo kombinacijo dirkalnika in dirkača. Stoner, "staroselec" v Hondini ekipi Dani Pedrosa in še tretji tovarniški dirkač Andrea Dovizioso so namreč na testiranjih večkrat pošteno prestrašili tekmece in dosegali najboljše čase, s tem pa tudi lestvico pričakovanj postavili visoko.

A tudi Lorenzo ima svoje adute: lani je prvo dirko končal na drugem mestu, čeprav je nastopil poškodovan. Zmage na dirki v Katarju še nima, je pa vselej končal tik pod vrhom. "Ponosen sem, da bom imel na motorju številko ena. Naš motocikel je na vsakem testiranju boljši, še vedno pa je veliko prostora za izboljšave. Zavedam se, da sicer sem svetovni prvak, toda tekmovanje se začenja z ničle in vsi imajo enake želje. Vsekakor se že veselim, da se bo vse skupaj znova začelo," je pred novo sezono optimističen Lorenzo, lani z devetimi zmagami in na koncu rekordnimi 383 točkami najboljši med najboljšimi.

Namesto Rossija bo imel Lorenzo v moštvu za sotekmovalca (in tekmeca) Američana Bena Spiesa, ki je lani dobil nagrado za najboljšega novinca v tekmovanju, saj je SP končal na šestem mestu kot najbolje uvrščeni netovarniški dirkač.

Velika uganka je Valentino Rossi. V Dohi bo branil lansko zmago, toda za zdaj kaže, da z novim delovnim strojem, Ducatijevim desmosedicijem, še nista sklenila zavezništva za zmage. Za nameček je za njim sezona, polna poškodb, sotekmovalec Nicky Hayden pa je pri Ducatiju s tremi leti delovne dobe že pravi veteran.

"Največ težav mi povzroča rama. Uro in pol treninga težko zdržim, tako da ne morem voziti na polno. Upam, da nismo tako zadaj, kot kažejo časi. Pred prvo dirko sezone si bom privoščil nekaj počitka in videli bomo, kako bo," pa je pred začetkom previden sedemkratni svetovni prvak Rossi, ki so mu pozimi operirali poškodovano ramo.

V podružnični ekipi Honde San Carlo Gresini bosta skušala štrene najboljšim mešati Marco Simoncelli in Hiroši Aojama. Alvaro Bautista bo edini tovarniški Suzukijev dirkač, Ducati pa ima poleg tovarniške ekipe v ozadju še Hectorja Barbero (Mapfre Aspar) in ekipo Pramac z veteranoma Lorisom Capirossijem in Randyjem de Punietom.

Tudi Američan Colin Edwards je že dolga leta član moto cirkusa na najvišji ravni, družbo mu bo v ekipi Monster Yamaha Tech 3 delal še britanski novinec Cal Crutchlow. Poleg slednjega bo prvič v elitnem razredu vozil še Čeh Karel Abraham (Cardion AB Motoracing), v elito pa se vrača aktualni prvak razreda moto2, Španec Toni Elias (LCR Honda).

Uvod v sezono bo zdaj že tradicionalna nočna dirka v Losailu v Dohi. Pred dnevi je Mednarodna motociklistična zveza (Fim) japonsko dirko zaradi nedavne naravne nesreče s spomladanskega termina prestavila na jesenskega. V koledarju ostajajo vse klasike, tudi sobotni Assen in Laguna Seca samo za elitni razred motoGP. Sezone 2011 bo konec 6. novembra v Valencii.

V senci bojev za krono v razredu motoGP bosta šibkejša razreda. Moto2 vstopa v drugo sezono v tej obliki - z enakimi pogonskimi stroji, 600-kubičnimi Hondami za vse -, za izpraznjeni Eliasov prestol pa se bo potegovalo 38 dirkačev. V srednji razred se vračata Mika Kallio in Aleix Espargaro, ostal je podprvak Julian Simon, ob teh pa so kandidati za najvišja mesta še Andrea Iannone, Simone Corsi, Juki Takahaši in Thomas Lüthi. Iz nižjega razreda do 125 ccm pa se je preselil svetovni prvak Marc Marquez.

Najšibkejši razred do 125 ccm bo leta 2011 doživel zadnjo sezono v tej obliki, saj Fim pripravlja korak naprej in za leto 2012 že pripravlja razred moto3. Tudi v najmanjšem razredu prvak Marc Marquez ne bo branil lovorike. Kot običajno je med 31 dirkači nekaj novincev, ki upajo na preboj v veliki motociklistični svet.