Zaostreno gospodarsko okolje je v zadnjem času še okrepilo pozive k internacionalizaciji slovenskega gospodarstva ter širjenju slovenskih podjetij preko domačih meja. Vendar pa, kaj pohod domačega podjetja na tuje trge in posledično multikulturnost znotraj organizacije pomenita za interno komuniciranje? Ali stare in ustaljene prakse komuniciranja z zaposlenimi zadostujejo tudi potrebam novega okolja? Kakšen je vpliv raznolikih kultur in družbenih okolij na funkcijo internega komuniciranja? Kdo načrtuje in kdo izvaja interno komuniciranje v mednarodnih poslovnih okoljih? Je »multikulti« v resnici »out«? 

V okviru okrogle mize bomo preko izkušenj slovenskih podjetij, ki nastopajo na mednarodnih trgih, spoznavali prakse internega komuniciranja, ki jih slednja uporabljajo za komunikacijo s svojimi zaposlenimi v različnih družbenih in kulturnih okoljih. Delili bomo izkušnje tujih mednarodnih podjetij, ki imajo svoje podružnice v Sloveniji. Predvsem pa bomo poskušali odgovoriti na konkretna vprašanja, s katerimi se mednarodna podjetja soočajo pri komunikaciji s svojimi raznolikimi zaposlenimi. Na okrogli mizi se nam bodo pridružili:

Patricia Been Frgacic, Group Communications, Vodja internega komuniciranja, TELEKOM AUSTRIA GROUP,
Martina Merslavič, vodja korporativnega komuniciranja, Siemens Slovenija,
Marijana Jazbec, izvršna direktorica za strateške kadre in korporacijsko kulturo, Mercator,
Vesna Petkovšek, vodja internega komuniciranja, Gorenje,
Renata Lovrak, direktorica korporativnega komuniciranja, Ljubljanske mlekarne.

Okroglo mizo bo povezovala Katja Kek.


PROGRAM SREČANJA, 9. MAREC 2011, HOTEL MONS:

14.30 – 14.55: Prihod udeležencev

15.00 – 15.30: Uvodno predavanje (Katja Kek)

15.30 – 16.45: Okrogla miza z udeleženci

16.45 – 17.15: Pogostitev za udeležence in druženje

Potrditev udeležbe na srečanju na srečanje pošljite na elektronski naslov uprava@iabc.si . Udeležba na srečanju je brezplačna. Za dodatne informacije pokličite Barbko Pečar (051 306 769).