Podjetje ni prilagajalo le ciljev na področju odnosov z zaposlenimi, temveč so določene spremembe zahtevale tudi okoliščine v gospodarstvu. A zmožnost hitrega prilagajanja je zaradi majhnosti prednost, pravi Ladič in nadaljuje, da je prilagoditev lanskim razmeram na trgu zajemala predvsem prestavitev širitve na tuje trge na leto 2011, so pa izkoristili domači trg, kjer se je povpraševanje po rešitvah za CRM (Customer relationship management) bistveno povečalo.

Tako letos pričakujejo še večjo rast prihodkov in izvedenih projektov, saj povpraševanje po rešitvah za CRM še vedno narašča. Kot konkurenčno prednost Intere njen direktor izpostavlja še individualno obravnavo naročnikov skupaj z odličnim sistemom podpore in pomoči uporabnikom. "Svojim naročnikom smo na voljo praktično po vseh razpoložljivih komunikacijskih kanalih, kar pomeni, da na vsa vprašanja in predloge odgovorimo v zelo kratkem času," pojasnjuje Ladič.

Največji potencial so zato zaposleni, naloga vodstva pa je, da ekipo ustrezno motivira, usmerja in tudi primerno nagradi, pravi Ladič, prepričan, da je podjetje uspešnejše, ko vsi zaposleni poznajo cilje podjetja v kombinaciji z jasno izraženimi vrednotami, ki jih zaposleni sprejmejo za svoje in vanje vlagajo vso svojo energijo. Zaradi specifičnosti dela pa se pri zaposlovanju poslužujejo prakse, da mlade kadre uvajajo že v času študija, s čimer jim omogočijo razvoj in pridobivanje novih znanj, pravi Ladič. Sodelavci Intere so na tak način opremljeni z različnimi znanji in prevzemajo raznovrstne naloge, ki jih nato rešujejo skupaj, velikokrat ob neformalnih druženjih in sproščenih debatah zunaj pisarn.