Preteklo leto je bilo po njenih besedah za Bonopan gotovo eno najtežjih doslej, "ob zunanjih pretresih smo za bolj dinamično dogajanje poskrbeli še sami z notranjo reorganizacijo, ki je bila nujen ukrep prilagajanja aktualnim razmeram na trgu. Zato smo vsi skupaj izjemno ponosni na dosežene rezultate, saj smo ob podpori naših zvestih kupcev zopet upravičili zaupanje lastnikov in uprave, ki prav nas imenuje 'lokomotiva regije' predvsem z vidika dinamike kolektiva in odličnih praks, ki so pogosto zgled kolegom iz drugih držav."

In kakšno leto 2011 pričakujejo? "Naš posel je kvas in surovine za pekarsko industrijo. Aktualna tema gibanja cen surovin na svetovnih trgih in preostalih dejavnikov, ki vplivajo na cene kruha in zaslužke ter dobičkonosnost dejavnosti, se dotika tudi nas. Vajeni smo trdega dela, iskanja vedno novih priložnosti in inovativnih rešitev, ki nam omogočajo obstoj, rast in nadaljnji razvoj. Čeprav delujemo v dejavnosti, za katero veljajo negativni kazalniki: upad potrošnje kruha na prebivalca, pritiski na zmanjševanje proizvodnih stroškov s siromašenjem receptur, spremembe v strukturi potrošnje v korist cenenih vrst kruha, smo optimisti."

Pomena izobraževanja in osebnostne ter poklicne rasti se v podjetju močno zavedajo, kar dokazuje vrsta primerov. "Znanje je ključno, to ni zgolj moje prepričanje, pač pa tudi vseh sodelavcev, ki izkazujejo veliko voljo po osvajanju dodatnih znanj. Sodelavka se je kljub družini in napornim delovnim obveznostim letos vpisala na fakulteto, da bi osvojila dodatna znanja s področja živilske tehnologije. Ker verjame, da bo dodatna izobrazba pripomogla k boljšemu delu s kupci, kljub odličnem rezultatom, ki jih trenutno dosega. Seveda denarja nikoli ni dovolj za vse, kar bi si želeli. Imamo pa izjemno srečo, da nas v teh prizadevanjih podpira naša 'mama' Skupina Lesaffre. Ne zgolj z inovativnimi in patentiranimi rešitvami na področju izdelkov in proizvodnih procesov, pač pa tudi pri osvajanju drugih znanj, ki so potrebna, da je kakovost naših storitev na ravni kakovosti izdelkov, ki jih tržimo."