Šest let po ustanovitvi so ustanovitelji Jack Dorsey, Biz Stone in Evan Williams še vedno na nek način vpleteni v razvoj strani, kar pomeni, da je servis še vedno zvest svojim začetkom in načelom, ki so se izkazala za precej priljubljena med uporabniki. Ta priljubljenost in velika zaloga podatkov sta tudi glavna razloga za zavistne poglede konkurenčnih podjetij.

Google si želi poln dostop do Twitterjevih podatkov, da bi lahko realno-časovno informiranje omogočil kot integriran del svoje ponudbe in ne zgolj kot dodatek. Od leta 2009 Google že poskuša, s pomočjo indeksiranja objav Twitterjevih uporabnikov, uvesti realno-časno izkušnjo pri uporabi iskalnika. V osemnajstih mesecih od pričetka zbiranja podatkov Googlu še ni uspelo uvesti želene posodobitve.

Facebook bi imel prav tako velike koristi od polnega dostopa do obsežne zaloge podatkov, ki so jih zbrali pri Twitterju. Zanemariti pa ne gre niti Zuckerbergove vizije, da bi Facebook postal glavno omrežje, preko katerega bi uporabniki svetovnega spleta stopali v stik drug z drugim.

Facebook je že poskušal izriniti Twitter, ko je leta 2009 posodobil sistem za objavljanje statusa, a je dosegel predvsem spremembo vedenja svojih uporabnikov, ni pa resneje ogrozil Twitterjevega uspeha.

Evan Williams je vedno pudarjal bistveno razliko med Twitterjem in Facebookom. Za razliko od Facebooka, ki je družbeno omrežje, je Twitter omrežje za izmenjavo podatkov, opozarja. Njegovo stališče pa potrjujejo uporabniške navada, ki se pri obeh straneh precej razlikujejo.