Novincu pri Citroënu pripisujejo pozitivno energijo, s katero naj bi odpihnil nekaj dvomov, ki so nastali v času predhodnika (tega so ga prodajali vse od leta 2004). Že prvi pogled razkrije, da je odslej avtomobil bolj prefinjen, videz sprednjega dela je rahlo agresiven in v nasmeh ukrivljena maska hladilnika z dvema razprtima trikotnikoma razkriva usklajenost z najnovejšo hišno podobo. Bočne linije so dokaj umirjene, zadek petvratne kombilimuzine pa s podobo luči v stilizirani obliki črke c in z vmesno kromirano letvijo poskuša ustvariti vtis elegance.

Nobeno presenečenje ni, da je novi C4 s 4,33 metra dolžine nekoliko večji in tudi širši in višji od predhodnika, medtem ko podaljšana medosna razdalja pripomore k večji prostornosti potniške kabine in prtljažnega prostora, ki je večji skoraj za tretjino. V osnovi gre vanj 380 litrov, ob povečanju z zlaganjem zadnje klopi pa 1183 litrov. Potniško udobje je na visoki ravni, sprednja sedeža sta udobna in za doplačilo si je mogoče omisliti tudi masažno funkcijo, tudi zadaj se potnikom godi sorazmerno dobro.

Pri zasnovi armaturne plošče so se oblikovalci zgledovali po večjem C5, opazen pa je predvsem napredek pri kakovosti uporabljenih materialov. Merilniki so pregledni, njihova posebnost je, da je mogoče nastaviti več tonov osvetlitve in digitalnih številk za prikaz nekaterih podatkov. A s tem posladkov še ni konec, saj si je za dodaten denar mogoče omisliti tudi sistem nadzora nenamerne menjave voznega pasu, ki voznika opozori s tresenjem sedalnega dela sedežev, in opozorilnik za vozilo v mrtvem kotu s svetlobnim signalom v bočnem ogledalu.

Tisti, ki bodo želeli C4 v svoji garaži, bodo lahko izbirali med tremi bencinskimi in štirimi turbodizelskimi motorji. Na dnu razpredelnice je 1,4-litrski bencinski štirivaljnik (70 kW/95 KM), ki mu sledita prepričljivejši 1,6-litrski (88 kW/120 KM) in najmočnejši z enako prostornino, a višjo močjo, ki jo dosega s pomočjo turbinskega polnilnika (115 kW/155 KM). Slednji je na voljo le s šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom, medtem ko za srednjega poleg petstopenjskega ročnega ponujajo tudi štiristopenjsko avtomatiko. Dizelski del palete začenja 1,6-litrski motor (68 kW/92 KM), pri katerem se moč na prednji kolesi prenaša s pomočjo petstopenjskega ročnega menjalnika. Drugi je prostorninsko enak motor (82 kW/112 KM) s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, tretji pa pogonski stroj z oznako eHDi, ki ima ob enaki moči šeststopenjski robotizirani menjalnik in dodan poseben akumulator, ki zbira energijo, ki nastaja ob zaviranju. Povsem na vrhu je še 2,0-litrski turbodizel, ki je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Oprema za varnost in udobje je razdeljena v štiri nivoje, v osnovnega so med drugim vključene štiri varnostne vreče, dve bočni zavesi, protiblokirni zavorni sistem, klimatska naprava in tako naprej. Na uradnem ceniku je za najcenejšo različico novega citroena C4 zapisana cena 14.890 evrov, a pri Citroënu Slovenija velikodušno ponujajo tudi začetni popust, tako da si je novinca mogoče omisliti za skoraj tri tisočake manj.