Po sobotni zadnji etapi so razglasili junake Dakarja 2011. Marc Coma (KTM) je postal skupni zmagovalec med motociklisti, drugo mesto je osvojil lanski zmagovalec Francoz Cyril Despres (KTM), tretji pa je bil Portoričan Helder Rodrigues (Yamaha). Stanovnik je s končnim enajstim mestom vknjižil najboljšo uvrstitev na Dakarju doslej. Na stopničke med avtomobilisti so stopili le dirkači Volkswagna. Najboljši je bil Katarec Al-Attiyah pred Južnoafričanom Ginielom de Villiersom in lanskim zmagovalcem Špancem Carlosom Sainzem.

Toda reli 2011 je že zgodovina, prireditelji namreč že gledajo na Dakar 2012. Po težavah v nemirni Severni Afriki se je Dakar pred tremi leti preselil v Južno Ameriko in se lepo udomačil. Preizkušnja za dirkače, avtomobile, motorje in tovornjake bo tam ostala tudi še naslednje leto, vendar prireditelji načrtujejo nekaj sprememb. Namesto zgolj po Argentini in Čilu bo trasa potekala po še več državah te celine.

Zanimanje za izvedbo relija je razumljivo. Argentinci so sporočili, da po pravkar končanem reliju pričakujejo 178 milijonov dolarjev dobička, velike učinke na lokalno gospodarstvo ter povečanje turističnega prometa.

"Dakar je zelo zaželen med državami, še posebej med sosedami Argentine in Čila. To za nas pomeni resnično zadovoljstvo," je dejal Etienne Lavigne, vodja podjetja ASO, ki organizira tekmovanje. Med najbolj zanimivimi kandidati za širitev tekmovanja so po njegovih besedah območje Ria v Braziliji, Paragvaj in Peru.

Po poročanju perujskega časnika El comercio pa širitev ni samo želja, ampak je podjetje ASO že sklenilo dogovor s perujskimi oblastmi. Tako naj bi se reli 2012 začel in končal v Limi, trajal pa naj bi 13 ali 14 dni. Uradno naj bi spremembo Dakarja potrdili februarja v Parizu.

Lavigne pa že razmišlja še širše. Tako so že preučili morebitno širitev tudi v severno Ameriko, zanimivi sta Kalifornija in puščava v Nevadi, a za zdaj so to le želje, ki jih je prizemljila gospodarska kriza.