Vanity Fair je prodal le 8700 digitalnih novembrskih izvodov, kar je precej manj kot 10.500 izvodov v preteklih mesecih. 'Glamour je v oktobru izgubil petino septembrske prodaje in še dodatno petino v novembru. GQ pa je z 11 tisoč prodanimi izvodi zabeležil svojo najslabšo prodajo odkar je na tržišču iPad. Tudi eden od najperspektivnejših in najbolj oglaševanih časnikov, dostopnih na iPadu, Wired, je prodal več kot 100 tisoč debitantskih izvodov, prodaja pa mu je iz standardnih 31 tisoč na mesec krepko padla na le 23 tisoč v sledečih mesecih.

Medtem ko so aplikacije za časnike na iPadu i iPhoneu brezplačne, pa je treba celoten časopis dejansko kupiti. Nekateri se pritožujejo nad ceno za te digitalne izvode – Wired na primer stane tri evre – drugim ni všeč dejstvo, da pri digitalnem kupovanju dnevnih izvodov ni nikakršnih naročniških popustov, slišijo pa se tudi pritožbe glede nedostopnost digitalnih izvodov za naročnike tiskanih izdaj.

Po enkratni praznični sezoni pri Applu je povsem možno, da bodo cele gruče novih lastnikov iPadov postale tudi plačnice digitalnih časnikov. Na to vsaj upajo založniki. In če zraven upoštevamo še dejstvo, da se z novim letom digitalizira tudi nov dnevni časopis Ruperta Murdocha, je povsem mogoče, da se zanimanje za digitalne časnike močno poveča, tako s strani bralcev kot tudi založnikov.