Zakaj Facebook razmišlja o e-pošti, ki bo ločena od socialne mreže, ni jasno, predvsem zaradi tega, ker ima v okviru svoje ponudbe že vključeno nekakšno pošto in servis za pošiljanje instantnih sporočil. Vendar pa Zuckerberg ni človek, ki bi razmišljal samo v okvirih svoje znamke, pač pa z njo želi preplaviti splet.

Najbolj navdušujoča govorica glede projekta Titan – vsaj takšno poimenovanje kroži po spletu – je, da bo to e-pošta, ki bo povsem blokirala spam pošto. Glede na to, da Facebook zahteva, da se identificirate, in ker morate biti z ljudmi, ki jim želite poslati pošto, tudi prijatelji na mreži, spam pošte ne bo.

Jay Chambers opozarja, da je dogodek treba spremljati zelo pozornost, predvsem „zaradi podjetji, ki sklepajo posle z B2C (podjetje – potrošnik; business to consumer, op. p.) marketingom.“ Chambers meni, da bodo vsi dobili @facebook.com naslove, kar pa britanski Guardian zavrača, saj imajo takšne naslove samo zaposleni na mreži.

„Facebookova e-pošta bi lahko dominirala nad vsemi drugimi spletnimi e-nabiralniki, saj socialna mreža zahteva, da za naslovom stoji resnična oseba. Čeprav je možno ustvariti lažen profil, zahteva veliko več truda kot odpreti nov e-poštni račun na gmailu ali hotmailu,“ je dejal Craig Newmark.