Fernando Alonso, Mark Webber, Sebastian Vettel ali vendarle Lewis Hamilton? Odgovor bomo dobili na eni najbolj sodobnih in spektakularnih stez na koledarju formule ena, kjer se bo dirka začela v mraku in končala v soju žarometov. To bo seveda dodalo še svoj čar, kajti nihče, ki kaj velja v tem športu, ne bo zamudil tako zanimivega konca sezone. Podatek, da je dirkališče že povsem razprodano, tudi pove veliko.

Fernando Alonso skuša v vlogi največjega favorita umiriti vso zadevo: "Rezultat v Braziliji nam je omogočil, da na zadnji dirki sami odločamo o svoji usodi. Zmaga ali drugo mesto mi zadostuje za osvojitev naslova prvaka, a do tam je še dolga pot. Ves konec tedna bo moral biti popoln, če bomo hoteli uspeti v boju z Red Bullom. Najlažje je prednost braniti, če se poteguješ za zmago, vse drugo je potem samo sreča in splet okoliščin. Na srečo se pri osvojitvi naslova ne smeš preveč zanašati, kajti hitro se lahko spremeni v smolo."

Pri Red Bullu so seveda zelo optimistični po prepričljivi zmagi v Sao Paulu, a se pri njih ukvarjajo z drugačnimi skrbmi. Kako se bosta na stezi obnašala dirkača? Enkrat sta se v tej sezoni že zataknila na stezi, a to pot so v igri povsem drugačni vložki. Lastnik Red Bulla Dieter Mateschitz je dejal, da do moštvenih ukazov ne bo prišlo, zato imata oba proste roke pri dirkanju. "Raje ne postanemo prvaki med dirkači, kot da bi umazali ta šport. Že tako je preveč politike, naj zdaj zmaga najboljši," je povedal Dieter Mateschitz. Vodja ekipe Red Bull Christian Horner pa je dodal: "Postali smo prvaki med konstruktorji, torej je to dokaz, da smo delali prav. Oba dirkača pa sta dovolj zrela, da vesta, kaj delata." A kmalu se bo pokazalo, ali je v teh besedah tudi kaj resnice.

Še z najmanj pritiska se v Abu Dabi odpravlja Lewis Hamilton. Dejansko ne more izgubiti nič, njegov zaostanek za vodilnim Alonsom je prevelik, da bi lahko kar koli taktiziral. "Spet sem v vlogi lovca. To mi po eni strani ustreza. Lahko bom vozil na vso moč, brez obremenitev, brez takšnih ali drugačnih zavor v glavi. Kdo ve, mogoče se bo res zgodil čudež," je povedal Lewis Hamilton. Pri McLarnu priznavajo, kje so letos zaspali. Kot so povedali, sezone ne ocenjujejo kot neuspešne, čeprav se bo njihov dirkač Jenson Button po zadnji dirki poslovil od številke ena na nosu dirkalnika. Po drugi strani priznavajo, da so bile izboljšave dirkalnika očitno premalo agresivne, posebno v zadnjem delu sezone, kjer je naravnost fantastično napredoval Ferrari, Red Bull pa je nadgrajeval, kar je njihov glavni konstruktor Adrian Newey tako dobro zastavil že pred začetkom sezone.

Sezona se torej končuje z velikim finalom, poleg skrbi vodilne trojice pa je nekaj sivih las ekipi Force India povzročila tudi nesreča Vitantonia Liuzzija. Ta je namreč v Sao Paulu trdo pristal v zaščitnem zidu in očitno tako poškodoval šasijo dirkalnika, da jo bodo v tem kratkem času le stežka popravili. Zato se lahko pri njih celo zgodi, da bo moral eden od obeh dirkačev zadnjo dirko spremljati na malih zaslonih v boksih.