Janković po drugi strani pravi, da je bilo zbiranje podpisov povsem odveč, saj občina garažne hiše ne bo gradila na podlagi obvezne razlage prejšnjega prostorskega akta, temveč na podlagi novega izvedbenega prostorskega načrta občine. "Že pred enim tednom smo vložili vlogo za izdajo gradbenega dovoljenja. Spomladi bo mestni svet potrjeval akt o javno-zasebnem partnerstvu pri tem projektu, ko bodo imeli že tudi gradbeno dovoljenje. Po opravljenih arheoloških izkopavanjih na Ciril-Metodovem trgu smo tam začasno uredili 20 parkirnih prostorov, kjer je mogoče brezplačno parkirati pol ure. Prodajalci pravijo, da se je samo zaradi tega obisk izboljšal. Prepričan sem, da se vsi prodajalci strinjajo z ureditvijo tržnice, garažna hiša pa bo dobrodošla tudi za bližnje stanovalce, ki bodo lahko za 50 evrov na mesec najeli parkirni prostor," je povedal Janković.

Resnici na ljubo je skorajšnji začetek gradnje garažne hiše napovedal že večkrat, na Ljubljanskih parkiriščih in tržnicah so tako že pred več kot enim letom pripravili načrt selitve prodajalcev med izkopavanji na Vodnikovem trgu. Kot nam je povedal Geza Horvat, vodja sektorja tržnic v tem podjetju, ta načrt še vedno drži. To pomeni, da se bodo prodajalci tekstila poleti prihodnje leto, če bo takrat do gradnje dejansko prišlo, za približno leto in pol preselili na Petkovškovo nabrežje, prodajalci sadik in lončnic na Mesarski most, prodajalci sadja in zelenjave bi zasedli Pogačarjev trg, tržnici pa bi bili namenjeni tudi Stritarjeva in Mačkova ulica ter Ciril-Metodov trg. Selitev tržnice bo predvsem na Petkovškovem nabrežju zmanjšala živahno gostinsko ponudbo, saj bo prostora za gostinske vrtove spet toliko, kolikor ga je bilo, ko je bilo tu še parkirišče.

Na vprašanje, kakšne načrte imajo s prostori v pritličju semenišča, kjer je danes pokriti del tržnice, nam je Horvat odgovoril, da med gradnjo tu ne bo sprememb, medtem ko bodo po dokončanju prizidka Mahrove hiše, v pritličje katere naj bi se selila ravno pokrita tržnica, semenišče ponudili prodajalcem tekstila. Tako ti kot tudi ostali prodajalci se po Horvatovih besedah zavedajo nujnosti prenove tržnice z garažno hišo za obiskovalce, priznava pa, da jih je strah manjšega obiska med gradnjo.