In medtem, ko posadka Slovenske vojske namerava že ta teden izpluti iz pristanišča Novorosijsk v Črnem morju in se odpraviti proti domovini, se o privezu petdeset metrov dolge bojne ladje z Luko Koper še vedno dogovarjajo.

To, da pogovori s pristojnimi še potekajo, so za Delo potrdili tudi v službi za odnose z javnostjo Luke Koper. Na obrambnem ministrstvu so povedali le to, da so o »določitvi priveza za večnamensko vojaško ladjo Triglav v končni fazi usklajevanja z ministrstvom za promet«.

Kot kaže, se bo obrambno ministrstvo šele po določitvi priveza dokončno dogovorilo o vseh dodatnih stroških tudi s koncesionarjem, Luko Koper. Ker se skladno z zakonodajo za domače ladje ne plačuje pristaniških pristojbin, bo obrambno ministrstvo moralo Luki Koper plačevati le stroške za uporabo komunalne in druge infrastrukture, ki jo zagotavlja koncesionar, ugotavljajo v časniku Delo, kjer so v skladu s tem razkrili zanimivost iz zgodovine. Obe ladji, ki sta se doslej imenovali Triglav, sta se namreč potopili: prva še v času Avstro-Ogrske, drugi Triglav pa je potonil v barvah jugoslovanske armade.