"To je bil popoln konec tedna. Od prvega kroga na tej stezi sem se dobro počutil, dirkalnik je bil fantastičen, ta steza nam je enostavno pisana na kožo. Vozil sem ravno toliko hitro, kot je bilo treba, nisem preveč tvegal. S to zmago sem uspel ujeti veliko novih in prepotrebnih točk," je po dirki povedal zmagovalec Sebastian Vettel, ki je tako postal tretji dirkač, poleg Mike Hakkinena in Michaela Schumacherja, ki je dvakrat zapored uspel zmagati na stezi v Suzuki. In oba že omenjena dirkača sta nato postala prvaka. Se bo ta "tradicija" nadaljevala tudi pri Vettlu?

Mark Webber je bil z drugim mestom tudi zadovoljen, saj je največ pozornosti posvečal tekmecem, ki pa so dirko končali za njim: "Zelo dober dan za našo ekipo. Z nekaj sreče je Robert Kubica, ki me je prehitel na startu, kmalu odstopil, videl sem, kako mu je odpadla matica na kolesu. A pomembno je, da sem uspel povečati vodstvo pred neposrednimi zasledovalci." Mednje spada tudi Fernando Alonso, ki je edini branil Ferrarijeve barve, a kaj več kot tretje mesto tokrat ni uspel in zmogel iztržiti, kar je priznal tudi sam. "Za kaj več nismo bili dovolj hitri, a tudi moje tretje mesto ni bilo nikoli ogroženo. Vedeli smo, da nas na tej stezi čaka veliko težav, to je bila od preostalih dirk verjetno naša najbolj težavna dirka, zato ostajam optimist," je dejal Alonso.

Kvalifikacije so morali organizatorji zaradi močnega sobotnega dežja prestavitvi na nedeljo dopoldan, tako da so dirkači lahko nemoteno začeli dirko ob predvidenem času, a zadeve so se zapletle, še preden se je dirka sploh začela. Lucas di Grassi (Virgin) je namreč na poti na startno mesto zletel s steze v zloglasnem ovinku 130R in povsem razbil svoj dirkalnik, k sreči pa se ni poškodoval. V enakem "tempu" se je nadaljevalo tud na prvih metrih dirke: Nico Hülkenberg je slabo speljal, luknjo je želel izkoristiti Vitalij Petrov (Renault), ki pa je napačno ocenil dimenzije svojega dirkalnika in oplazil Hülkenbergovega williamsa, zaradi česar je močno treščil v zaščitni zid. Za to nespretnost je vodstvo dirke Rusa kasneje kaznovalo s pribitkom petih startnih mest na naslednji dirki v Koreji. V prvem ovinku pa je vse skupaj narobe ocenil Felipe Massa, ki je celo zapeljal na travo in nato dobesedno s steze torpediral sebe in Vitantonia Liuzzija. Dirka se še ni dobro pomirila, ko je za varnostnim avtomobilom nenadoma močno upočasnil drugi Renaultov dirkač Robert Kubica, ki je med vožnjo izgubil desno zadnje kolo, zato je bilo tudi zanj konec dirke. "Res smo razočarani, ker smo tako na hitro končali z dirko, ki nam je veliko obetala. Škoda, kar nekaj točk je bilo na dosegu," je po dirki povedal Kubica.

Enako razburljivo je bilo tudi pri McLarnu, kjer je Lewis Hamilton z novim menjalnikom doživljal eno smolo za drugo. Po menjavi menjalnika in posledično pet mesta slabšega startnega mesta se mu je v lovu za tretjim mestom pokvaril menjalnik, odpovedala je tretja prestava, na koncu se je Anglež lahko veselil, da je sploh prišel do petega mesta in do cilja: "Škoda, po vsem, kar se je dogajalo, bi bilo tretje mesto lahko dober rezultat. A zdaj je zaostanek za vodilnim Webbrom že tako velik, da imam le še teoretične možnosti. Predal pa se ne bom." Jenson Button pa je po dirki obžaloval, da so odločili za tako pozen obvezni postanek v boksih.

Podobno je kislega obraza dirko zapustil Nico Rosberg. Nemec je solidno odpeljal svojo dirko, že takoj na začetku dirke zavil v bokse na obvezni postanek, zato je proti koncu dirke za seboj komaj zadrževal moštvenega tovariša Michaela Schumacherja. A nekaj krogov pred koncem ga je sredi ovinka tehnična težava na vpetju zadnjega levega kolesa, pri Mercedesu so v času priprave članka še raziskovali, kaj se je zares zgodilo, dobesedno izstrelila v zaščitni zid. Michael Schumacher pa se je nato lahko veselil šestega mesta, kar je bilo po njegovih besedah največ, kar so lahko osvojili na tej dirki.

Junak dirke pa je bil tudi Kamuji Kobajaši (Sauber), ki je popestril to dirko s številni prehitevanji in drznimi manevri. Posebno sta se zapletala z Jaimom Alguersuarijem (Toro Rosso), saj sta nekajkrat celo trčila, a Kobajašijev dirkalnik je, sicer precej obtolčen, zdržal do konca. Ni pa zdržal motor v dirkalniku Adiana Sutila (Force India). Ko se mu je pokadilo iz zadka, je Nemec vseeno zelo optimistično zapeljal v ovinek 130R, kjer ga je pri visoki hitrosti zavrtelo, a je na srečo obstal na stezi oziroma se je še lahko "privlekel" do boksov.

Naslednja dirka bo, kot vse kaže, VN Koreje 24. oktobra. Tam pa vse dirkače čaka povsem nova steza, zato bodo karte še toliko bolj premešane.