Oba kandidata kot glavni problem mesta prepoznavata promet, ki bi se ga lotila na podoben način - z vzpostavitvijo učinkovitejšega sistema javnega potniškega prometa s prestopnimi postajami, parkirišči P+R na obrobju mesta in v primestnih občinah. Oba menita, da je nujno zgraditi še vsaj eno garažno hišo v središču mesta, Janković bi poleg garaže pod Kongresnim trgom rad zgradil garažno hišo pod tržnico, medtem ko se Mazej-Kukovičeva ogreva za garažo v grajskem griču.

Oba predvolilna programa za povečanje povprečne hitrosti mestnih avtobusov, ki trenutno znaša skromnih 17 kilometrov na uro, predvidevata uvedbo ločenih rumenih pasov za javni promet, vendar bi Mazej-Kukovičeva to naredila takoj, Janković pa postopoma, najprej poskusno na progi med Barjansko cesto in Stožicami. V obeh primerih bi sistem javnega prevoza dobro zaživel šele s širitvijo mestnih vpadnic, na katerih bi po Mazej-Kukovičevi moralo mesto čez nekaj let najti tramvaj, medtem ko ga Janković ne omenja. Ob tem je treba opozoriti, da se oba kandidata zavedata, da je projekt mestne tirne železnice v naslednjem mandatu neuresničljiv.

Mazej-Kukovičeva predlaga spremembo linij LPP in ponovno uvedbo gotovine na avtobusih. (Foto: Vanja Brkić/dokumentacija Dnevnika)

Na temo izboljšanja prometa v mestu Mazej-Kukovičeva ponuja še nekaj več rešitev od trenutnega župana, med drugim predlaga spremembo linij Ljubljanskega potniškega prometa in ponovno uvedbo gotovine na avtobusih, razmišlja o vodnih taksijih, posebnem hitrem pasu za avtomobile z vsaj dvema potnikoma in infrastrukturi za polnjenje električnih avtomobilov. Kandidatka SDS predlaga tudi progresivno zaračunavanje parkiranja z zelo visokimi parkirninami v središču, medtem ko bi morale biti parkirnine na obrobju mesta in javni prevoz zelo poceni. Kljub številnim pozitivnim predlogom pa je v javnosti še najbolj odmevala njena nekoliko eksotična obljuba železniške povezave do Krvavca. Ob tem je treba poudariti, da bi ta bila le podaljšek že načrtovane linije do brniškega letališča, ki jo omenja tudi aktualni župan.

Tu se podobnosti še ne končajo, saj bi tako Janković kot njegova izzivalka, ki ji z zaostankom vsaj 30 odstotnih točk javnomnenjske raziskave ne pripisujejo veliko možnosti, za avtomobile zaprla Slovensko cesto od Gosposvetske do Šubičeve ulice, uvedla moderen sistem izposoje koles, za katerega so na mestni občini že v tem mandatu izbrali zasebnega partnerja, Mazej-Kukovičeva pa navija tudi za enotno mestno kartico za mestni in primestni potniški promet, pri čemer ni jasno, ali bi za to uporabila Ultrin sistem s kartico urbana ali katerega drugega.