Gumb, ki so ga uvedli na Facebookovi aprilski konferenci f8, je trenutno prisoten na približno dveh milijonih straneh po internetu, tudi na Dnevnik.si.

Medijski analitiki so s pomočjo Facebookove ekipe zbrali nekaj številk in ugotovili, da gumb všeč mi je, ne samo, da zbira zanimive podatke o tistih, ki so na gumb pritisnili, temveč podatki prikazujejo tudi branost, posameznikov čas na strani in nekaj ostalih informacij.

V povprečju ima Facebookov uporabnik, ki je pritisnil na omenjeni gum, več kot dvakrat prijateljev od običajnega Facebookovega uporabnika. To lahko pomeni, da je prvi bolj družaben, morda celo bolj vpliven, na drugi strani pa lahko sklepamo, da je narcisist s pretirano potrebo po pozornosti.

Posamezniki, ki pritisnejo na gumb, kar petkrat pogosteje obiščejo spletno stran, katere povezavo objavijo njegovi prijatelji.

Povprečni Facebookov uporabnik, ki pritisne gumb na strani z novicami, je star 34 let, torej približno dve desetletji mlajši od povprečnega časopisnega naročnika.

Večina skrbnikov spletnih strani se zaveda vse večje pomembnosti mikroblogerske platforme Twitter, ki je namenjen tudi objavljanju povezav. Facebookov gumb "všeč mi je“ bi lahko pomenil konkurenco za Twitter, saj mnogi publicisti, odkar so gumb integrirali na milijone spletnih strani, opažajo ogromen porast v prometu, največkrat prav zaradi omenjenega gumba.

Spletna stran ABC News je na primer poročala o 190-odsotnem porastu prometa, stran Sporting News pa kar o 500-odstotnem dvigu, iz NBA.com pa so sporočili, da je Facebook postal njihov drugi največji vir vseh klikov.

Če vas zanima podrobnejša statistika, si spodaj oglejte prezentacijo Justina Osofskyja iz Facebooka.

Working Together to Build Social News