Ljubljana - Petnajsta dirka letošnjega svetovnega prvenstva bo nekaj nenavadnega. Seveda govorimo o VN Singapurja, na kateri se bodo dirkači formule 1 pomerili pod svetlobo žarometov. Nočna dirka ima namreč svoje prednosti, a tudi slabosti.

Največ skrbi dirkačem pripravlja vreme. Če gre verjeti meteorologom, bomo lahko ob koncu tedna prvič videli nočno dirko v dežju, ki bo dodatno začinjena z dejstvom, da gre za neke vrste azijsko dirkaško ruleto, kajti dirkači so že tako ali tako na tej stezi pred veliko nalogo. "Na taki stezi in ob obljubljenem vremenu se lahko zgodi prav vse. To je ena najtežjih, če ne celo najtežja dirka v sezoni. Tako rekoč celoten krog voziš v ovinku, oprijema že na suhi stezi tako rekoč ni, zato si kar ne upam predstavljati, kako bi bilo v dežju. Svoje bi lahko dodali že dežne kaplje na vizirju in močni reflektorji. Steza ni le fizično, ampak še toliko bolj psihično naporna," je pred dirko stezo in razmere na njej ocenil dirkač Renaulta Robert Kubica. Poljak dodaja, da rezultat v Monzi ne more biti merilo za oceno, katero moštvo bo lahko hitro v Singapurju. "To je druga zgodba. Singapur ima svoja pravila, tudi tam moraš biti vedno zelo skoncentriran, podlaga je valovita, betonski zid ne dopušča večjih napak."

Zahtevna steza, nepredvidljivo vreme in nočna dirka pa za zdaj ne moti Nicka Heidfelda. Nemec je namreč malce nepričakovano preko noči v Sauberju zamenjal Pedra de la Roso in to je že drugi primer v njegovi karieri, da je "vstal od mrtvih". "Res se veselim, da bom lahko spet dirkal. Postopanje po boksih in testiranja so lahko zelo utrudljiva zadeva, če veš, da bi lahko še dirkal," je povedal Nick Heidfeld in dodal, da se je takoj, ko se je pridružil Sauberju, počutil, kot da bi prišel domov. Heidfeld in Sauber sta v preteklosti že sodelovala, in sicer od 2001 do 2003 in od 2006 do 2009. Pedro de la Rosa pa je že našel novega delodajalca. Z Nickom Heidfeldom sta tako le zamenjala sedeža, Španec bo zdaj testni voznik pri Pirelliju, ki mu bo lahko pomagal s svojimi izkušnjami, saj se je odlično odrezal tudi kot testni voznik McLarna.

Dirka je lepa priložnost, da pri Red Bullu ponovno poberejo nekaj več točk, znotraj ekipe pa poznavalci več možnosti pripisujejo Marku Webbru. A pri Red Bullu so se ponovno postavili v bran Sebastianu Vettlu, na katerega leti čedalje več očitkov o psihični nezrelosti in dejstvu, da odpove v najbolj zahtevnih trenutkih sezone. Po drugi strani pa se ekipe že pripravljajo za naslednjo sezono. Pri Force India so vedno glasnejše govorice, da bo enega od obeh sedanjih dirkačev, Adriana Sutila in Vitantonia Liuzzija zamenjal sedanji dirkač prvenstva DTM in testni voznik Force Indie Paul di Resta.