Ogier ima po drugi zmagi v sezoni na drugem mestu skupnega seštevka 158 točk, medtem ko je njegov rojak Loeb, ki lovi sedmi zaporedni naslov prvaka, na prvem mestu z 201 točko. Tretji je Latvala s 132.

Tri dirke pred koncem se je tako vsaj na papirju razvil zanimiv dvoboj, saj ima teoretično tudi mladi Ogier možnosti za naslov. A Loeb bi z zmago na naslednjem reliju doma v Franciji naslov že imel zanesljivo v rokah. V tem boju za skupno prvo mesto je tudi še Latvala, a bi moral zmagati na vseh treh preostalih relijih, Loeb pa ne bi smel dobiti več kot le nekaj točk.

Čeprav je hierarhija pri Citroenu jasna, je imel na daljnem vzhodu prvo besedo mlajši Sebastien. Ogier je dobil dva uvodna superspeciala, nato pa v naslednjih dneh vajeti prepustil Solbergu. Norvežan, ki vozi z zasebnim dirkalnikom, je bil nevaren tekmec vse do konca. Morda bi se boj za zmago razpletel drugače, če ne bi nekdanji svetovni prvak dobil najprej kazenskega pribitka, nato pa ga je v zadnjih hitrostnih preizkušnjah izdala še tehnika. Z zlomljenim blažilnikom svojega C4 ni mogel napasti na vso moč in reli se je končal s slavjem Ogierja. Za mladega Francoza je to druga letošnja zmaga po Portugalski in tudi druga v karieri.

"Skoraj ne morem verjeti. Prvič sem na tem reliju, zato sem si rekel, da bom pač samo dal vse od sebe. Dirka je zelo težka in takšnih hitrostnih preizkušenj ne maram. Zdaj pa sem kar zmagal," se je smejalo Ogierju na cilju na stadionu v Saporu.

Loeb je s petim mestom dosegel najslabši izid sezone, v kateri je zbral že pet zmag. Podobne težave kot Solberg je imel tudi Mikko Hirvonen. Prvi voznik Forda in dvakratni zmagovalec relija na Japonskem je zaradi okvare menjalnika zadnji dan izgubil pet mest in je pristal na šestem, s čimer je eno pridobil tudi Loeb. Svetovni prvak je sicer prav v zadnjih etapah pokazal zobe, saj je dobil tri današnje hitrostne preizkušnje.

Naslednji reli za SP bo dirka v Franciji, ki bo na sporedu čez tri tedne.