A rdeči so previdni. Zavedajo se, da sta trenutno Red Bull in McLaren korak pred njimi. Fernando Alonso na primer poudarja, da se bo zdaj pokazalo, koliko še lahko računajo na letošnji naslov prvaka. "Hitra steza v Monzi bi nam morala dobro ležati, a glede na prejšnje dirke vemo, da ne bo enostavno. Mogoče nam bo malo pomagalo vreme, v dežju pa se lahko zgodi kar koli," dodaja Fernando Alonso. Na hitri stezi namreč zelo trpijo zavore, rdeči pa se tudi nikakor ne znajdejo s tršo različico pnevmatik. Se pa zato ekipa iz Maranella v Monzo podaja boljše volje zaradi odločitve FIA, da ekipa ni uporabljala prepovedanih moštvenih ukazov (spomnimo, Felipa Masa je predse spustil Fernanda Alonsa, ki je na tej dirki zmagal), ker da za hujšo kazen, kot že izrečenih 100.000 dolarjev, "ni dovolj dokazov".

Predsednik FIA in nekdanji vodja ekipe Ferrari Jean Todt je ob tem povedal, da bodo pri FIA premislili o tej prepovedi moštvenih ukazov, ki so jo pred nekaj leti sprejeli ravno zaradi Ferrarija. Poznavalci dogajanj v zakulisju pa pravijo, da lahko le z veliko mero ogorčenja sprejmejo to odločitev FIA, kajti na ta način so rdeči ponovno dokazali, da "so bolj enakopravni od drugih in da si lahko privoščijo veliko več kot drugi". Primerov iz preteklosti, ki to potrjujejo, pa je nešteto. Če jim bo ta odločitev FIA kaj pomagala, pa je drugo vprašanje. Pri Red Bullu pravijo, da jim hitra steza v Monzi ne leži najbolje, pri McLarnu bodo dobili novo sprednje krilce, veliko ugibanj pa se vrti okoli sistema F-zračnikov. Ti naj bi prišli do polne veljave ravno na hitrih delih steze, pri Renaultu, ki so v zadnjih nekaj dirkah pokazali veliko napredka, pa se še niso povsem trdno odločili, ali bodo sistem uporabili ali ne.

Pri FIA tudi vedno bolj glasno razmišljajo, da bi za sezono 2013 spet spremenili tehnični pravilnik in ponovno uvedli štirivaljne turbomotorje ter dirkalnike s tako imenovano "ground effect" tehnologijo (posebno oblikovano dno dirkalnika ustvarja tako velik podtlak pod dnom, da dirkalnik močno prisesa k podlagi, zaradi česar so bili takratni dirkalniki lahko celo brez sprednjih krilc). A bolj kot te "napovedi" je zanimiv podatek, da so se odločili, da za sezono 2011 ne bodo "aktivirali" trinajste ekipe v formuli ena. Eno mesto je bilo teoretično še prosto, ko je pred začetkom letošnje sezone propadel ameriški poskus, zdaj pa po mnenju FIA nobena ekipa kandidatka ne izpolnjuje določenih zahtev, med njimi je bila tudi ekipa Durango iz Padove, ki se je želela v formulo ena uvrstiti s pomočjo nekdanjega svetovnega prvaka Jacquesa Villeneuva. Tudi osnutek koledarja dirk za prihodnjo sezono je zbudil precej zanimanja, saj je na njem kar 20 dirk.

VN Italije bo v Monzi "praznovala" tudi bolj žalostno obletnico: pred skoraj natanko 40 leti se je na dirki pred ovinkom Parabolica hudo poškodoval dirkač Jochen Rindt. Avstrijec je namreč zaradi nezaupanja v italijanske gasilce v dirkalnik sedel le delno pripet z varnostnimi pasovi, to pa ga je stalo življenja, saj se je hudo poškodoval ob trku in nato v reševalnem vozilu na poti v bolnišnico izkrvavel. Rindt je šel v zgodovino formule ena kot edini, ki je šele po smrti postal prvak formule ena.