Analitiki pravijo, da Ping predstavlja izziv že obstoječim socialnim mrežam, ki temeljijo na glasbi, kot je na primer MySpace. „To je socialna mreža, pri kateri gre le za glasbo,“ je razložil Steve Jobs, ki je aplikacijo predstavil na včerajšnjem tradicionalnem predstavitvenem Appleovem dogodku v San Franciscu. „Mislimo, da bo postalo omrežje zelo hitro izjemno priljubljeno, saj bi se lahko nanj že danes priključilo 160 milijonov ljudi,“ je dodal.

Analitiki se strinjajo, da je to ambiciozna poteza podjetja Apple, ki bo zagotovo predstavljala izziv ostalim podobnim omrežjem, s čimer se strinja tudi Michael Gartenberg, partner podjetja Altimeter group. „MySpace mora postati pozoren in preučiti, kako to vpliva nanj, saj bo Ping verjetno kmalu postal njegov največji tekmec. Najti bodo morali način, da se oddaljijo od Applea in naredijo nekaj drugačnega. Veliko ljudi glasbo že kupuje prek Applea, to omrežje pa je naravni podaljšek tega. Zanimivo, da se v glasbeni industriji na to ni že prej kdo spomnil.“

MySpace je tradicionalno privlačil glasbenike, ki so stran uporabljali za deljenje lastne glasbe in odkrivanje drugih glasbenikov. Vendar pa se rast priljubljenosti strani ustavila. „Ping je uničil tisto, kar je še ostalo od tržne vrednosti MySpacea,“ je prepričan Xeni Jardin, soavtor tehnološkega bloga Boing Boing. „Počakati pa moramo na to, kakšno grožnjo bo predstavljal Facebooku.“

A je soustanovitelj podjetja Apple, Steve Wozniak, hitro dodal, da bistvo Pinga ni v tem, da bi drugim omrežjem jemal občinstvo ali uporabnike. „To res ni grožnja Facebooku, saj je ta povezan z življenjem, Ping pa z glasbo.“ Jobs pa je pojasnil, da je to pravzaprav nov način odkrivanja glasbe.

Storitev bo uporabnikom dovoljevala izdelavo osebnega profila na iTunes, na njem bo tudi seznam prijateljev, podatki o glasbi, ki jo poslušajo in koncertih, ki se jih nameravajo udeležiti.