Po informacijah, ki so jih prejeli v ŠOU v Ljubljani, so težave zaznavali na območju cele države. V tem času za plačilo obroka ni bilo mogoče uporabiti ne mobilnega telefona ne brezkontaktne čip kartice, so zapisali v sporočilu za javnost. ŠOU v Ljubljani za delovanje sistema ni odgovoren, nanj tudi nima vpliva, zato so o motnjah takoj obvestili upravljavca sistema, družbo Margento.

V MSi pa ŠOS ter ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve sprašujejo, kdo bo odgovarjal za motnjo v delovanju in kdo bo študentom povrnil denar, saj da so morali študentje plačevati polno ceno obroka, in ne subvencionirane. Ker naj bi do težav prišlo zaradi preobremenjenosti, bi v MSi od ŠOS radi izvedeli, kaj se bo zgodilo 1. oktobra, ko se bo začelo študijsko leto. Hkrati ŠOS tudi pozivajo, naj začne ukrepati.

Tudi ŠOU v Ljubljani je ŠOS pozval "k celoviti rešitvi problematike povračila neupravičenega doplačila za študentski obrok oz. nezmožnost koriščenja subvencije". Pri organizaciji so dodali še, da že od začetka uvajanja elektroniziranega sistema subvencionirane študentske prehrane opozarjajo na njegove pomanjkljivosti.

Ali je do sesutja sistema res prišlo, v ŠOS niso mogli potrditi, saj podatkov o tem še nimajo in morajo zadevo preveriti pri tehnikih. Več pojasnil bodo posredovali v četrtek.

Univerza na Primorskem je elektronski sistem subvencioniranja prehrane uvedla 18. maja, v Mariboru so to storili 1. julija, v Ljubljani pa še mesec pozneje. Plačevanje je možno z mobilnimi telefoni ali brezkontaktnimi čip karticami.

Pred mesecem dni je v. d. generalnega sekretarja ŠOS Elvis Cvikl pojasnil, da so se težave v testnem obdobju pojavljale in da so jih takrat tudi odpravili, sedaj pa delovanje poteka brez večjih težav. Največ težav je sicer bilo s slabim signalom pri plačevanju z mobilnimi telefoni.