Kljub temu, da so zaposleni na letališču njenemu očetu in hkrati menedžerju zagotovili, da s tem ne bo problemov, so na vhodu v letalo od njega zahtevali, da za violino kupi še tretjo karto in zanjo odšteje dodatnih 230 evrov, kar je več kot dvakrat toliko, kot je plačal za karti zase in za hčerko. Drugače bi jo, seveda za doplačilo, spravili med ostalo prtljago, kjer pa bi se občutljivi instrument lahko uničil za vedno.

Francesca in njen oče Harmen sta se nerada vdala v usodo, a ko sta želela dokupiti tretjo karto, so jima povedali, da se je vkrcanje že zaključilo. Tako sta morala domov odleteti z EasyJet-om, kjer pa so z veseljem sprejeli violino kot lahko osebno prtljago.

Danes je Rijks povedal, da želi, da mu letalska družba Ryanair povrne denar, ter da bi rad opozoril še ostale glasbenike, naj z njimi ne potujejo. ''Ko sem kupoval karte, sem to preveril, dejali so mi, da ne bo problema in bo Francesca lahko violino spravila v prostor nad glavami potnikov. Da so naju tako grdo odslovili je nezaslišano.'' pove 49letnik. ''Kot da to še ni bilo dovolj, so nama, ko sem končno popustil in želel kupiti še tretjo karto, rekli, da je vkrcanje na letalo zaključeno. To je naravnost grozljivo. Tako so morali prestaviti vzlet letala, da so z njega pobrali najino prtljago, midva pa sva morala sama ugotoviti, kako bova nato prišla domov.'' Končno sta plačala 303 evre in z EasyJet-om odletela do Sheffielda, kamor ju je prišla iskat Francescina mama. Domov so se nato vozili še štiri ure.

To pa nikakor ni prva obtožba, s katero se sooča letalska družba Ryanair. Pred časom je Daily Mail objavil zgodbo o treh violinistih, od katerih je Ryanair zahteval dokup kart za violine. Po vrh vsega pa na internetni strani dotične družbe celo piše, da za instrumente, ki niso večji od standardne lahke prtljage, ni potrebno nikakršno doplačilo. Družba naj bi bila pogosto kritizirana, da svojim potnikom zaračunava visoke cene za dodatno prtljago in podobno. Zastopnik letalske družbe Stephen McNamara pa pravi, da so vsi njihovi zaposleni o vseh pogojih poslovanja obveščeni enako in da je prepričan, da nikoli ni nihče od njih strankam zagotavljal, da lahko instrumente in podobo prtljago brezplačno odnesejo na letalo.

Na socialnem omrežju Facebook se je celo oblikovala skupina z imenom Glasbeniki proti Ryanairu, ki ima do sedaj že 13 tisoč članov.