Na lestvici stotih najboljših blagovnih znamk, ki jo je objavila analitska hiša Millward Brown, prva štiri mesta zasedajo Google, IBM, Apple in Microsoft. To potrjuje, da je tehnološka industrija ta hip najmočnejša na svetu. Takoj za temi tehno-giganti sta se uvrstili podjetji Coca-Cola in McDonald's.

Sicer lestvica ne prinaša večjih presenečenj, vendar pa je dober pokazatelj tega, da močnim znamkam recesija in kriza nista kaj dosti škodili. Skupna vrednost vseh znamk na lestvici znaša dva tisoč milijard dolarjev, kar je dva odstotka več kot pred dvema letoma.

Znamke so izbirali potrošniki, ki so ocenjevali, koliko je posamezna znamka zanesljiva, kakovostna, transparentna, itd.

Dober Toyotin rezultat je presenečenje

Čeprav so mnogi pričakovali, da se bo zaradi krize najnovejša lestvica občutno razlikovala od zadnje, na njej praktično ni večjih sprememb. Presenetila je Toyota, ki se je po nizu odpoklicev kljub nasprotnim pričakovanjem uspela uvrstiti na lestvico. Res je sicer, da je padla za nekaj mest, a vseeno je ostala celo v zgornji trideseterici, natančneje na 26. mestu.

Pri Millward Brownu pravijo, da je Toyota dober rezultat zabeležila ravno zaradi tega, ker težav ni skrivala, temveč je njeno vodstvo slabe novice takoj sporočilo javnosti, umaknilo vozila s tržišča in poklicala kupce na brezplačni servis. V času recesije, ko imajo ljudje občutek, da jih želi vsakdo obrati, so potezo Toyote razumeli kot skrb za stranke.

Najslabše so jo odnesle modne verige

Zanimivo je, da so jo najslabše odnesli proizvajalci oblačil, še posebej velik padec so zabeležili Esprit, Adidas in Ralph Lauren. Zara in H&M sta obstala na istih mestih.

Na področju luksuza so največji padec zabeležile luksuzne znamke, ki so se odločile obrniti na množični trg, recimo Rolex in Chanel. Znamke, ki so se odločile ohraniti svojo ekskluzivnost, denimo Louis Vuitton, Hermes ali Gucci, pa so zabeležile nekoliko boljši rezultat kot ob prejšnjem merjenju.