20-milijardti tvit je uporabnik 'GGGGGGo Lets Go' objavil v nedeljo na Japonskem, kjer je priljubljenost mikroblogerske platforme v zadnjem letu eksplodirala. Podjetje, ki ima središče v San Franciscu, predvideva, da na Japonskem dnevno objavijo kakšnih osem milijonov tvitov, kar predstavlja 12 odstotkov vseh objavljenih tvitov na svetu, z višjo številko se lahko pohvalijo le v ZDA.

Smisel 20-milijardnega tvita je težko razbrati, saj deluje kot del daljšega pogovora med uporabniki. „To torej pomeni, da bo zajezitev morda prišla kasneje in naenkrat,“ je zapisal grafični oblikovalec z Japonske. Ni bilo dolgo, ko je uporabnik prejel številne čestitke z vsega sveta, ker je zaznamoval takšen mejnik. Kmalu zatem pa je sporočil: „Hvaležen sem vsem, ki ste zaradi 20-milijardtega tvita obiskali moj profil. Naj opozorim – pišem veliko o baseballu.“

Twitter je potreboval kar štiri leta, da je število tvitov doseglo deset milijard marca letos, a je trajalo nekaj manj kot pet mesecev, da se je to število podvojilo, saj je postala mikroblogerska platforma izjemno priljubljena po vsem svetu.

Izvršni direktor podjetja Evan Williams je v začetku meseca odpotoval v Tokio, kjer je proslavil velik uspeh na Japonskem. „V zadnjih letih smo opravili dolgo in uspešno pot, zlasti na Japonskem,“ je dejal pred množico navdušenih uporabnikov Twitterja.

Japonski uporabniki Twitterja so postavili svetovni rekord po nogometni temi na SP, kjer je Japonska premagala Dansko, objavili pa so 3283 tvitov na sekundo. Twitter predvidoma uporablja kar 16 odstotkov uporabnikov spleta (za primerjavo – v ZDA ga uporablja le desetina uporabnikov spleta).

Eden od razlogov, zakaj je Twitter na Japonskem tako priljubljen, je, da je v japonščini v 140 znakih mogoče povedati ogromno. Na primer - za besedo „revija“ ('magazine' v angleščini) potrebujejo le dva znaka oz. črki.