Na začetku je spet oba Red Bullova dirkača presenetil Fernando Alonso, ki se je prebil do drugega mesta. "Štart res ni bil najboljši, a sem lahko obranil tretje mesto, tako da sem vozil precej umirjeno in varčeval s pnevmatikami. Ko je na stezo prišel varnostni avtomobil, sem raje ostal na stezi in tvegal, da bom dlje časa na stezi z mehkimi pnevmatikami, in račun se nam je izšel. Na koncu je bila sprednja leva pnevmatika povsem uničena, a sem bil vseeno dovolj hiter, da sem si privozil toliko prednosti, da sem ostal na prvem mestu. Nato je bilo vse skupaj le še rutina. Seveda mi je malo pomagala Sebastianova napaka," je po dirki povedal zmagovalec Mark Webber.

Sebastian Vettel pa se je iz kroga v krog bolj oddaljeval, in ko je že vse kazalo, da bomo videli še eno dolgočasno dirko, so se dogodki začeli dobesedno prehitevati. Vitantonio Liuzzi je na stezi izgubil del sprednjega krilca, organizator je na stezo poslal varnostni avtomobil, potem pa se je začelo. Sebastian Vettel je v zadnjem trenutku še ujel sporočilo in prek robnikov priskakljal do boksov: "Imel sem težave z radijsko zvezo, zato se je vse skupaj le še zapletlo. Res mi je žal, da sem si nakopal to kazen, brez nje bi lahko celo zmagal, že sam varnostni avtomobil me je spravil ob vodstvo. Škoda, zelo sem razočaran." Nemec je namreč pri ponovnem štartu "zaspal" in ni opazil, da bo varnostni avtomobil zavil v bokse. Webbra in varnostni avtomobil je predse spustil za več kot deset dolžin dirkalnika. Po vožnji skozi bokse pa je Fernando Alonso pred njim zdržal vse njegove napade. Španec je po tekmi povedal: "Drugo mesto je več, kot smo pričakovali in bili sposobni doseči. Še kakšnega takšnega darila od Red Bulla se ne bi branil. Dejstvo pa je, da smo bili veliko prepočasni za zmago ali celo za drugo mesto. Sebastiana sem lahko zadrževal za seboj samo zaradi konfiguracije steze, na vsaki drugi normalni stezi bi me z lahkoto prehitel."

Vroče pa ni bilo le Vettlu, ki se je od jeze že med dirko vidno razburjal nad odločitvijo o kazni. Pri prvem postanku v boksih so si najprej napako privoščili mehaniki Mercedesa, ki so prehitro na stezo spustili Nica Rosberga, ki je speljal z nepritrjeno zadnjo desno pnevmatiko. Ta se je snela z dirkalnika in nevarno poskakovala med mehaniki, ki so se pripravljali na postanek svojih dirkačev. Verjetno je tudi ta dogodek delno kriv, da je Renaultov mehanik z "liziko" prehitro dal znak Robertu Kubici, da lahko spelje, saj je ravno takrat na svoj postanek zavijal Adrian Sutil in oba dirkača sta trčila, ko so okoli njiju stali mehaniki obeh moštev. Poskakujoče kolo je zadelo enega od Williamsovih mehanikov, kateremu mimogrede ni nič hudega, zaradi nevarnega početja v boksih pa je FIA ekipi Mercedes in Renault kaznovala s 50.000 dolarji (38.000 evri) kazni.

Zelo nevarno je bilo tudi proti koncu dirke, ko je Rubens Barrichello prehiteval Michaela Schumacherja. Brazilec je bil precej hitrejši od Nemca, a Schumacher je za vsako ceno branil deseto mesto in eno točko. Šel je celo tako daleč, da je v zid zrinil Barrichella in le nekaj centimetrov je manjkalo, pa bi dirkača trčila pri več kot 300 km/h. Šele, ko je Barrichello zapeljal na travo, je Schumacher popustil, po dirki pa so iz ust Brazilca seveda leteli ostri očitki na račun sedemkratnega svetovnega prvaka: "Rad se borim na stezi, če je zadeva poštena. A to, kar je uprizoril Michael, ni bilo pošteno, bilo je zelo nevarno. Nisem se mu imel več kam umakniti, pa je še vedno lezel vame. Ne vem, po treh letih se vrne v formulo 1 in si privošči takšno neumnost. Če se mu tako zelo mudi v nebesa, naj gre tja brez mene. Takega dirkača res ne potrebujemo v formuli 1." Michael Schumacher, ki si je za ta manever prislužil kazen deset dodatnih štartnih mest na naslednji dirki v Belgiji, pa je branil svoj način vožnje: "Mislim, da je bilo vse v redu, pustil sem mu še preveč prostora, saj me je na koncu prehitel, mar ne? Ne vem, zakaj bi mu moral kar podariti deseto mesto."

Veliko je z odstopom zaradi okvare menjalnika izgubil Lewis Hamilton, odlično pa se je s petim mestom odrezal Vitalij Petrov (Renault). Pri McLarnu pa bodo morali med štiritedenskim odmorom do VN Belgije (na sporedu bo 29. avgusta) zelo pozorno pogledati, v čem je čar upogljivih sprednjih krilc pri Red Bullu in delno pri Ferrariju. V tem se trenutno skriva ključ do uspeha.