Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) je namreč preiskovala, kaj se je dejansko dogajalo v 49. krogu letošnje VN Nemčije, in se na koncu odločila, da rdeče iz Maranella kaznujejo s 100.000 dolarjev kazni in da bodo celotno zadevo še dodatno obravnavali kasneje. Ferrari je namreč kršil pravila člena 39.1, ki prepoveduje ukaze moštev, in 151c, ki se nanašajo na dejanja, ki škodijo ugledu športa. Vseeno pa vsaj zaenkrat ostaja končni vrstni red dirke nespremenjen.

Vzrok za to kazen (in morebitne nove) je dejstvo, da sta sicer premočna dirkača Ferrarija nenavadno hitro zamenjala mesti in je Felipe Massa "čudežno" počasi speljeval iz počasnega ovinka, mimo njega pa je nemoteno smuknil Fernando Alonso: "Cel konec tedna smo bili zelo hitri, ne glede na razmere na stezi. S Felipejem sva se po odličnem štartu borila za prvo mesto, v enem delu sem bil hitrejši jaz, v drugem delu on. Ne vem natančno, kakšne so bile njegove težave, a ker je bil sorazmerno počasen, sem seveda izrabil ponujeno priložnost, saj je na tej stezi relativno težko prehitevati. V nadaljevanju sem moral le paziti pri prehitevanju počasnejših dirkačev." Fernando Alonso pa se je diplomatsko izognil vprašanju, kaj se je dejansko dogajalo na stezi, še bolj je bil diplomatsko tiho Felipe Massa, ki pa je s svojim molkom povedal največ: "Zaslužil bi si zmago na tej dirki, odlično sem štartal, se v nadaljevanju boril s tršimi pnevmatikami, ki pa so se kar dobro vnesle. A vsi delamo za celotno ekipo in le to šteje." In tudi Brazilec je na vprašanje, kaj se je dogajalo v njegovem kokpitu med sumljivo počasnim pospeševanjem, in to takoj, ko mu je njegov inženir sporočil, da je Fernando Alonso hitrejši na stezi in če razume to sporočilo, le odgovoril: "Prehitel me je." Besede, ki povedo zelo veliko, saj so moštveni ukazi v formuli 1 namreč prepovedani, ravno s temi pa je imelo moštvo Ferrari v minulih letih že veliko težav.

Tretje mesto je pripadlo Sebastianu Vettlu, ki je dirko začel s prvega štartnega mesta in tam tudi zapravil vse možnosti za zmago: "Moj štart je bil res slab, skoraj mi je ugasnil motor, nato pa sem skušal nadzorovati Alonsa, ki pa mi je v nekaj odločilnih desetih metrih dirke že ušel. Zelo pa sem bil presenečen, ko je mimo mene v prvem ovinku švignil tudi Massa. Po tem sem bil enostavno prepočasen, da bi lahko ogrozil oba Ferrarijeva dirkača in tretje mesto je bilo največ, kar smo lahko dosegli. Vseeno je to dober rezultat, saj sem dirko končal na zmagovalnih stopničkah pred številnimi rojaki, kar tudi nekaj šteje."

Sicer je dirka v Hockenheimu pokazala, da je ekipa McLarna trenutno degradirana na tretjo najhitrejšo ekipo, ne Hamilton ne Button nista imela nobenih možnosti za uvrstitev med prve tri, razočaral pa je tudi Mark Webber, ki je še pred 14 dnevi suvereno zmagal v Silverstonu. Za nekaj več dogajanja so poskrbeli dirkači v sredini ali začelju razpredelnice, že v prvem krogu sta se zataknila oba dirkača Tora Rossa in Force Indie, pri čemer so bili slednji pri menjavi pnevmatik zelo nespretni in so svoja dirkača "obuli" v napačne pnevmatike. Pogoreli so tudi pri Mercedesu, kjer sta sicer oba dirkača prišla do točk, a z enim krogom zaostanka za najboljšimi. Zanimivo je bilo tudi to, da je vsega prvih šest dirkačev dirko končalo v istem krogu kot zmagovalec, kar ponovno govori v prid dejstvu, da so pri Ferrariju to pot odlično opravili svoje delo. S tehničnega vidika seveda, eno kazen je FIA že "podelila", kmalu se bo pokazalo, če ji bodo sledile še nove. Vodja ekipe Red Bull Christian Horner je na primer dejal, da je šlo za zelo jasne ukaze iz moštva in dodal, da pri njih pustijo, da njihova dirkača dirkata brez omejitev. Velika večina spremljevalcev tega športa pa je tudi mnenja, da poteza Ferrarija ni bila pravilna in da bo moral FIA ukrepati. V bran rdečih pa je stopil Michael Schumacher, ki je bil pred leti tudi sam globoko vpleten v tako dogajanje.