Ljubljana - Ali po avstralskem zmagoslavju v Silverstonu prihaja na vrsto nemško maščevanje v Hockenheimu? Na enajsti dirki letošnjega prvenstva formule 1 v Hockenheimu bodo oči velike večine lokalnih ljubiteljev formule 1 uprte v edini resni nemški up, Sebastiana Vettla, marsikdo pa se bo malce z žalostjo v srcu spominjal časov zmagoslavja Michaela Schumacherja na tem dirkališču. Po prenovi je Hockenheim postal nekaj povsem drugega, kot je bil dolga leta pred tem, a zato dirke tam niso nič manj zanimive. Nasprotno, v letošnji sezoni, ko med najhitrejšimi najdemo tudi Nemca Sebastiana Vettla, kateremu bi lahko družbo na zmagovalnih stopničkah delal njegov rojak Nico Rosberg, Michaelu Schumacherju pa tak "podvig" mnogi le stežka pripisujejo.

Ker se je koledar dirk že prevesil v drugo polovico, se bo v prihodnje vedno hitreje vrtel tudi vrtiljak prestopov, ali kot temu obdobju pravijo Angleži "silly season". Veliko vprašanje je namreč, kdo bo sedel v drugi renaultov dirkalnik, kandidatov je iz dneva v dan več, in glede na to, da naj bi pri renaultu dobili novega in precej močnega sponzorja, bi odpadla njihova finančna odvisnost od sponzorjev Vitalija Petrova. Rus je na začetku sezone odpeljal nekaj zelo dobrih dirk, potem pa je izgubil nekaj ostrine in tako so mnogi že videli zamenjavo v njegovem kokpitu. Eden od njih bi lahko bil celo Kimi Raikkonen, katerega tesno povezujejo s Pirellijem, ki bo dobavljal pnevmatike v prihodnji sezoni, a Finec je tudi že nakazal, da se ne namerava tako hitro odpovedati rallyju.

Veliko se govori o morebitni vrnitvi prvaka iz leta 1997 Jacquesa Villeneuva v formulo 1, in sicer kot vodje moštva. Za prosto mesto med moštvi naj bi se potegoval v združbi z italijanskim moštvom Durango iz Padove, Villeneuve pa resno razmišlja, da bi za krmilo novonastalega moštva posadil Flavia Briatoreja. Denar za ves projekt pa naj bi prišel prek Gadafijeve družine iz Libije.

Strasti pri Red Bullu so se po razburljivem dogajanju v zakulisju in na stezi v Silverstonu malce pomirile, vodstvo moštva zdaj zatrjuje, da bodo dali proste roke obema dirkačema, da se enakovredno kosata na stezi, tudi če bo zaradi tega po vodi splaval naslov prvaka. Da pa Silverstone ne bo tako hitro pozabljen, je poskrbel eden od neimenovanih mehanikov pri Red Bullu, ki je povedal, da je bila reakcija Marka Webbra pretirana, saj "Mark sprva sploh ni hotel novega krilca, ker da mu ne 'leži' in da je s starejšim krilcem hitrejši".