Krila letala, ki imajo premer 22,5 metra, so v celoti pokrita s solarnimi celicami, ki sončno energijo pretvarjajo v električno, posledično pa se polnijo baterije, ki so nameščene pod krili. Te predvsem ponoči poganjajo propelerja, ki letalo obdržita na želeni višini. Letalo tehta le okoli 50 kilogramov.

V preteklih dveh tednih se je zephyr gibal približno na 18.000 metrih višine, letel pa je s hitrostjo okoli 30 kilometrov na uro. Tokratni rekord je prejšnjega dobesedno poteptal, saj je bil zephyr neprekinjeno v zraku kar 11-krat dlje, kot je to leta 2001 uspelo ameriškim zračnim silam z letalom RQ-4A global hawk.

Zaposleni v britanskem podjetju Qinetiq, ki so letalo razvili, so prepričani, da bi njihov izum lahko uporabili tako v znanosti kot tudi za vojaške namene. V družbi Qinetiq menijo, da bi letalo lahko uporabili za opazovanje gozdnih požarov, pa tudi za začasno bazno postajo mobilne telefonije na območjih, kjer so zaradi naravnih nesreč pretrgane komunikacijske linije. Za izum naj bi se zanimalo več potencialnih kupcev, vendar resnega kupca Qinetiq zaenkrat še nima.