Skladno z zakonom o medijih morajo biti oglasi namreč vizualno in akustično jasno ločeni od uredniško oblikovanih vsebin. V primeru kršitev zakon določa od približno 1000 pa do 62.000 evrov globe, ki jo lahko izreče inšpektor za medije pri ministrstvu za kulturo.

Apek je izdal odločbo, v kateri je zavod pozval k odpravi kršitve in spoštovanju zakonske omejitve. Obenem je agencija na inšpektorat za medije pri ministrstvu za kulturo podal pobudo za začetek inšpekcijskega postopka.

Sicer pa je agencija že v začetku julija ugotovila, da je RTVS prekoračila tudi dovoljen obseg oglaševanja. Zavod je v svojih programih med 18. in 23. uro predvajala več oglasov, kot je dovoljeno. Po zakonu o medijih lahko namreč RTVS med 18. in 23. uro predvaja največ devet minut oglasov na uro, v preostalih terminih pa 12 minut na uro.

V. d. generalnega direktorja Radiotelevizije Slovenija iz časa, ko se je oddaja Nogometni studio predvajala, Anton Guzej je napovedal pritožbo zoper sklep Apeka. Kot je pojasnil za STA, se mu takšno oglaševanje ne zdi sporno in da imajo ustrezno pravno mnenje, ki je nasprotno ugotovitvi Apeka.