The Times je v minulem mesecu izgubil skoraj 90 odstotkov svojih spletnih bralcev, saj so se morali vsi neregistrirani obiskovalci spletnega The Timesa od 15. junija naprej registrirati in od 2. julija naprej za vsebine tudi plačati.

Raziskava podjetja Experian Hitwise je pokazala, da se je le 25,6 odstotkov rednih bralcev spletnega Timesa registriralo, obisk strani pa je s 15 odstotkov vseh britanskih uporabnikov spletnih izdaj časopisov padel na zgolj 4,16 odstotkov.

Številke kažejo, kako lahko obvezna spletna naročnina vpliva na število uporabnikov strani.  Obisk se jim je v primerjavi z majem zmanjšal za  93 odstotkov.  Dan Sabbagh, bivši dopisnik The Timesa je izjavil, da se je okoli 150 tisoč spletnih uporabnikov registriralo, ko je bila stran še brezplačna, a jih je zdaj le 15 tisoč pripravljeno plačati naročnino.

Iz The Timesa pa sporočajo, da spletni padec bralcev ni prizadel tiskane izdaje in da po objavi izsekov iz knjige The Third Man  Lorda Mandelsona, celo beležijo majhno rast prodanih časopisov.

Sabbagh še meni, da je vsak bralec tiskane izdaje „vreden“ vsaj dva in pol bralca spletne strani časopisa.