Naš nacionalni letalski prevoznik je prvi letali kupila na lizing prek družbe AerCap, ki naj bi ponudila najugodnejše pogoje. Mesečni obrok za vsako letalo jih stane 235 tisoč evrov. Poznavalci razmer pravijo, da je letalske posle najugodneje sklepati neposredno s proizvajalcem, v Adrii pa so za Žurnal24 pojasnili, da naj bi za nova airbusa plačevali okoli 30 odstotkov manj kot konkurenca.

Iz Adrie pa prihajajo nasprotujoče si informacije o naročilu tretjega letala airbus A319. Tadej Tufek, izvršni direktor Adrie Airways, je povedal za Žurnal24, da so si za morebitno naročilo pustili odprta vrata, predsednik upravnega odbora Maks Tajnikar pa je priznal, da so lani ob njegovem prihodu v Adrio, odločitev o naročilu tretjega letala že sprejeli. Na to odločitep na imel nobenega vpliva. »Če bi lahko vplival, potem tretjega letala ne bi naročili.« Po besedah Tajnikarja ima Adria zdaj dve leti časa, da se odloči za nakup letala, sicer bodo morali plačati penale. Koliko jih bo našega letalskega prevoznika to stalo, pa je po besedah predsednika upravnega odbora odvisno od pogajanj.