Kot je po seji vlade dejal Pahor, bi modernizacija Slovenskih železnic po dosedanjih izračunih državo ali investitorje stala med osem in 10 milijard evrov. "Tega Slovenija sama ni sposobna financirati, pa tudi ne bi bilo modro, da to storimo samo s svojim denarjem, temveč povabimo strateške partnerje, ki bodo v modernizaciji videli dolgoročno naložbo z donosi čez 10 let. Taki partnerji so in imajo željo, da se priključijo projektu, toda najprej pričakujejo sanacijo železnic," je pojasnil premier.

Zamisel o oblikovanju logističnega holdinga je v Slovenijo pripeljal nekdanji prvi mož Deutsche Bahna Hartmut Mehdorn, ki neformalno sodeluje pri sanaciji Slovenskih železnic. Mehdorn je, kot je spomnil Pahor, pred časom tudi navedel temeljni razlog za oblikovanje takšnega holdinga - Luka Koper, Intereuropa in Slovenske železnice lahko samo združene konkurirajo na mednarodnem trgu.

"Toda, naj ne bo strahov - Slovenija bo v primeru odločitve za logistični holding ali kak drug način modernizacije železnic poskrbela, da bo zavarovan naš nacionalni interes," je zatrdil Pahor. Dodal je, da se ne želi zaleteti v nobeno odločitev, ker je preprosto predraga.

Oblikovanju logističnega holdinga oziroma združevanju Luke Koper, Intereurope in Slovenskih železnic sicer odločno nasprotujejo sindikati v obeh koprskih podjetjih in sindikat državnih organov. Kot poudarjajo, je poskus ustanavljanja logističnega holdinga eksperiment, ki ne bo prinesel nič pozitivnega. Če bo vlada pri oblikovanju logističnega holdinga vztrajala, bodo sindikati uporabili skrajne ukrepe.