Valencia bo tudi prizorišče novih bojev med moštvoma Red Bull in McLaren, pri čemer predvsem slednjemu trenutno kaže zelo dobro. A najnovejše tehnične pridobitve, kot je na primer nov izpušni sistem in s tem povezan difuzor v zadku dirkalnika (ta naj bi tudi Red Bullu prinesel prevlado v začetku sezone), bodo na voljo Lewisu Hamiltonu in Jensonu Buttonu šele malce kasneje, na dirki v Silverstonu. Zato pa bosta nov sistem v Valencii imeli tudi ekipi Mercedes in Renault.

Drugače pa se pri FIA že ubadajo s pripravami na prihodnjo sezono, med najpomembnejšimi novicami je seveda to, da bo naslednja tri leta formulo 1 s pnevmatikami oskrboval italijanski Pirelli. Italijani se tako po 19 letih spet vračajo, bodo pa edini dobavitelj pnevmatik za vsa moštva. Pri Michelinu zdaj pravijo, da so jih v njihovih pogajanjih ustavila le pravila v formuli 1, saj pri FIA niso želeli ugoditi njihovim pogojem. Red Bull pa naj bi tudi v prihodnji sezoni ostal pri Renaultovih motorjih.

Naslednja novost za prihodnjo sezono je vrnitev tako imenovanega pravila 107 odstotkov: dirkač, ki bo v prvih kvalifikacijah za takrat najhitrejšim zaostajal za več kot sedem odstotkov časa najhitrejšega, na nedeljski dirki ne bo smel nastopiti. Pravilo je že bilo v veljavi od leta 1996 do 2002. Na tehničnem področju pripravljajo nastavljivo zadnje krilce, katerega pa bo dirkač lahko spreminjal le, če bo za dirkačem, ki bo vozil pred njim, vozil z manj kot eno sekundo zaostanka, sistem pa bo z opozorilno lučko dal dirkaču znamenje, da lahko spremeni nastavitev krilca. Sistem se bo samodejno izklopil takoj, ko bo dirkač ponovno pritisnil na zavoro. Prepovedali pa so F-sistem, s katerim zdaj dirkači uravnavajo tok zraka na zadnje krilce.

To je le nekaj novosti, ki čakajo formulo 1 v prihodnji sezoni, v letošnji pa so se organizatorji v Valencii pred nekaj dnevi "borili" tudi s terorističnimi grožnjami, saj naj bi organizacija Eta grozila s podtaknjenimi bombami na avtocestah in železnicah.

Največji "praznik" bodo ta konec tedna praznovali pri Lotusu. Ekipa Tonyja Fernandesa sicer z legendarnim moštvom nima skupnega nič razen imena, a bodo vseeno obeležili 500. dirko moštva Lotus v formuli 1. Na dirko so tako povabili sina nekdanjega lastnika ekipe Colina Chapmana, ki je preminil leta 1982, ekipa Lotus pa je pod njegovo taktirko dirkala od leta 1958 do 1994, v tem času pa so bili sedemkrat prvaki med ekipami in šestkrat med dirkači.