Daimler, Volkswagen, njegova hčerinska družba Audi in BMW so za AP ta teden povedali, da so knjige naročil znova polne in da nekatere njihove tovarne znova obratujejo s polno zmogljivostjo. Podjetja za izpolnitev naročil znova tudi povečujejo število delavcev z začasnimi pogodbami oz. dodajajo nove izmene.

Dvomestna rast prodaje visokocenovnih nemških avtomobilov na Kitajskem in padec vrednosti evra, ki znižuje ceno nemškega izvoza, krepita optimizem med proizvajalci v največjem evropskem gospodarstvu za preostanek leta. Rast prodaje na Kitajskem tudi povečuje dobičkonosnost nemških avtomobilskih družb, saj se na domačem in evropskem trgu v večji meri prodajajo manjši avtomobili z nižjimi pribitki na proizvodno ceno.

Cenejši evro je medtem po mnenju nekaterih strokovnjakov največji spodbujevalni ukrep za nemške in ostale evropske avtomobilske proizvajalce. Zaradi padca vrednosti evra v primerjavi z dolarjem in drugimi ključnimi valutami si tako nemški proizvajalci lahko obetajo bistveno višje prihodke.