Opaznejše upade so zabeležile še Grčija (20 odstotkov), Italija (18 odstotkov) in Kanada (17 odstotkov). Slovenije, ki je članica OECD postala pred slabim mesecem dni, v poročilu ni bilo.

Rast globalnega časopisnega tržišča se je od leta 2004 vse bolj upočasnjevala, dokler se ni leta 2007 skoraj popolnoma ustavila. Leta 2008 se je tržišče skrčilo za pet odstotkov, kljub temu da je v razvijajočih se državah raslo.

Čeprav je bilo leto 2009 za časopisno industrijo najslabše, kar so jih članice OECD zabeležile, so "potencialni pozitivni učinki“ okrepitve gospodarstva v letošnjem letu že pokazali.

Študija je še pokazala, da več kot polovica prebivalstva članic OECD prebira novice na spletu. V Južni Koreji jih to počne kar 77 odstotkov.

Svetovni časopisni trg dobi iz oglaševanja 57 odstotkov celotnega prihodka, čeprav je ta odstotek v veliko najbolj razvitih državah še veliko višji. V ZDA predstavlja oglaševanje 87 odstotkov prihodkov, v Veliki Britaniji 50 odstotkov, na Japonskem pa je najnižji, 35 odstotkov.