Kot je danes v Ljubljani dejal ljubljanski župan Zoran Janković, bo postaja, ki bo nastala, ena lepših v tem delu Evrope. Sam, kot je dejal, gradnjo nestrpno pričakuje iz dveh razlogov: "Da bo zaprto makadamsko parkirišče in mi ne bo več treba odgovarjati, zakaj je tako drago, in zaradi vrtca v Podutiku, ki ga bo začel graditi Trigranit."

Janković je spomnil, da se v Ljubljani trenutno izvaja za eno milijardo evrov investicij, investicija v novo železniško in avtobusno postajo pa je vredna dobrih 250 milijonov evrov.

Idejna zasnova nove avtobusne in železniške postaje, ki so jo danes predstavili v Ljubljani, predvideva, da se bo avtobusna postaja prestavila na Vilharjevo cesto, s čimer se bo občutno sprostil promet na Masarykovi ulici in Trgu OF. Na ljubljanski občini računajo, tako župan, da bo občina postala upravljale ali celo lastnik sedanje avtobusne postaje, ki bo urejena v novo javno površino.

Generalni direktor Slovenskih železnic Goran Brankovič je poudaril, da so si na železnicah že dolgo prizadevali za sodoben potniški center. "Z vstopom v partnerstvo z družbo Trigranit smo to tudi dosegli. Ni skrivnost, da je gospodarska kriza projekt nekoliko zaustavila, pa vendar mislim, da smo na pravi poti," je dejal.

Slovenske železnice pri projektu Emonika nastopajo kot upravljalec javne železniške infrastrukture in soglasodajalec k projektni dokumentaciji. Do zdaj so železnice po Brankovičevih besedah odstranile vse nepotrebne objekte na območju in pripravljajo teren za dejanski začetek investicije.

Za Brankoviča je dolgoročno pomembno predvsem ločiti promet tovornih vlakov od potniških, kar je zdaj zelo moteče, in prenos tehniške dejavnosti na tovorno postajo Moste. "Slovenske železnice pri tem sledijo eni temeljnih strateških usmeritev, da postanejo nosilec javnega integriranega potniškega prometa, da postanemo pomemben igralec na stičišču 5. in 10. prometnega koridorja tudi v potniškem prometu," je dejal prvi mož Slovenskih železnic.

Emonika bo poleg javno logističnega dela vsebovala tudi nakupovalno-zabaviščno središče, poslovne prostore in okoli 2500 parkirnih mest. Komercialni del projekta bodo gradili fazno.