Regijski poslovni stand-up, ki ga Japti organizira v sodelovanju z ministrstvom za gospodarstvo, je neobičajen poslovni dogodek, saj vsebuje elemente performansa. Na njem se bodo predstavili uspešni podjetniki iz posamezne regije, pri čemer bo poudarek na njihovih osebnih lastnostih in dosedanjih uspehih, je na današnji novinarski konferenci na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) v Ljubljani pojasnila predstavnica Japtija Alenka Pahor Žvanut.

Dogodki so po besedah Pahor Žvanutove namenjeni mladim podjetnikom, ki bodo tako lahko dobili informacije o podjetništvu iz praktičnega vidika in osebnih izkušenj drugih. Hkrati je namenjen tudi direktorjem in vodstvenemu kadru v podjetjih, ki lahko tako spoznajo način razmišljanja mlajših kolegov.

Poslovni stand-up je lani potekal v podjetniško močnejši osrednjeslovenski regiji, letos pa so ga razširili še na pomursko, goriško in jugovzhodno. Te so glede na gospodarsko razvitost pod slovenskih povprečjem in nimajo dovolj priložnosti za pridobitev pomembnih informacij in znanja, je dejala Pahor Žvanutova.

Primož Inkret iz podjetja PM, poslovni mediji, je ob tem dodal, da je koncept takšnih dogodkov prilagojen sodobnemu času, hkrati pa odgovarja na izzive sodobne družbe v Sloveniji. Pri tem je pomembno, da podjetniki takšne dogodke izkoristijo za poslovno mreženje, je še opozoril.

Pomurska regija bo poslovni stand-up gostila 8. junija v Murski Soboti, goriška 10. junija v Novi Gorici, jugovzhodna 15. junija v Novem mestu, zadnji stand-up pa bo potekal 17. junija v Ljubljani. Na vseh štirih dogodkih po ocenah Pahor Žvanutove pričakujejo skupaj okoli 400 udeležencev.