Še vedno veliko prahu dviguje vprašanje, kje se skriva Red Bullovo "čudežno orožje", saj mnogi domnevajo, da je njihov sistem, s katerim naj bi uravnavali oddaljenost dna dirkalnika od steze glede na obremenitev z gorivom, nelegalen. Pri FIA menijo, da je Red Bullov dirkalnik povsem legalen, Avstrijci zanikajo, da bi imeli kakršen koli nelegalen pripomoček, tekmeci pa vsak po svoje že pripravljajo svojo različico sistema. Še najdlje je s tem šel Mercedes, ki velja za eno od razočaranj začetka sezone, čeravno je Nico Rosberg na zadnji dirki v Maleziji prišel na zmagovalne stopničke.

Tako naj bi imeli srebrni že za dirko v Barceloni pripravljeno različico B letošnjega dirkalnika, svoj sistem za nastavitev podvozja pa so za zdaj dali "na hladno", kajti FIA je tudi jasno povedala, da so ti sistemi prepovedani.

Večje razočaranje je tudi Michael Schumacher, od katerega so številni vseeno pričakovali več (ali celo preveč, na kar je tudi sam opozarjal pred začetkom sezone). Nemec se nikakor ne more spoprijateljiti z ožjimi sprednjimi pnevmatikami, zaradi katerih ima največ težav, tako so vsaj prepričani pri Bridgestonu, po drugi strani pa se je Schumacher znašel v novi vlogi, kajti pri Mercedesu ni vse podrejeno njegovim željam, zato mladi Rosberg vsaj za zdaj še lahko dokazuje, da je hitrejši. A kot opozarjajo nekateri nekdanji dirkači, Schumacherja ne gre odpisati.

Presenetljiv je napredek Renaulta, ki je z Robertom Kubico našel dobro zamenjavo za Fernanda Alonsa, Poljak, ki ga je seveda prizadela letalska nesreča poljskega predsednika, pa priznava, da se pri Renaultu počuti bolje v lovu na točke kot pred tem pri BMW Sauberju v lovu na zmage. Pri Ferrariju, ki se je za začetek sezone odrezal veliko bolje kot na primer lani, pa tudi opozarjajo, da se razmerja moči šele dobro urejajo in da nikogar ne smejo odpisati. Felipe Massa je bil še bolj zgovoren, ko je dejal, da že čuti, kako mu Lewis Hamilton in Jenson Button (oba McLaren) vedno bolj vroče dihata za ovratnik.

V zakulisju se pogreva zgodba o sporu med nekdanjima Renaultovima ključnima človekoma Flaviu Briatorjeju in Patu Symondsu (ki sta se morala neslavno posloviti od formule 1 po razkritju afere Piquet, saj je mladi Brazilec priznal, da je v Singapurju po ukazih obeh mož moral svoj dirkalnik razbiti ob stezi v točno določenem trenutku) ter FIA. Obe strani sta dosegli nekakšen dogovor, po katerem lahko Briatore in Symonds spet delujeta v formuli 1. Ali bosta našla novega delodajalca, pa je drugo vprašanje, čeravno se predvsem za Symonds nekatera moštva že zanimajo.

Še bolj nejevoljen pa je Bernie Ecclestone, saj dirka za VN Koreje visi na zelo tanki nitki. Dirkališče naj ne bi bilo pripravljeno za dirko, ki je bila načrtovana za konec oktobra, Korejci pa zagotavljajo, da bo za dirko vse pripravljeno. Ecclestone pa, kot je znano, za taka zagotovila nima najboljšega posluha.

Zato bo tudi zanimivo spremljati, kaj se bo dogajalo z dirko v Šanghaju, saj imajo organizatorji z Ecclestonom pogodbo podpisano le še za letošnjo sezono, prihodnost dirke pa tudi še ni zagotovljena.