Nekateri italijanski mediji dodajajo, da je edini Briatorejev cilj, da postane vodja formule 1 in da bo z lobiranji in zakulisnimi dejavnosti začel praktično takoj.

FIA je Briatoreja septembra 2009 doživljenjsko suspendirala zaradi afere imenovane "Crashgate". Januarja letos pa je sodišče v Parizu zaradi formalnih napak razveljavilo odločitev FIA, predvsem zaradi vloge takratnega predsednika FIA Maxa Mosleyja, ki je pri FIA nastopal v vlogi tožnika in razsodnika. Mosleyjev naslednik Jean Todt je že napovedal, da se FIA ne bo pritožila na odločitev sodišča, saj si ne želi nadaljevati Mosleyjevega načina, ki je bil tudi v osebnem sporu z Briatorejem.

Nova odločitev v korist Briatoreja je bila sprejeta v ponedeljek, ko so Italijanovi odvetniki s FIA dosegli dogovor, da bo Briatore v omenjeni aferi v zvezi z namišljeno nesrečo Nelsona Piqueta v Singapurju 2008, s katero je omogočil zmago Fernandu Alonsu, prevzel odgovornost le v vlogi takratnega vodje moštva Renault, osebne vpletenosti v primer pa 60-letni Briatore ni prevzel. Briatoreju je to v eni največjih afer v formuli 1 uspelo kljub dejstvu, da je Piquet konec julija lani priznal, da je nesrečo povzročil namerno po navodilih Briatoreja in takratnega glavnega inženirja v moštvu Pata Symondsa.

Todt je v zvezi s tem dodal, da bo FIA v prihodnjih mesecih preučila svoje akte in generalni skupščini predlagala spremembe. Po novem naj bi FIA uvedla licence za vodje moštev, ki bi jih ob večjih nepravilnostih vodjem moštev lahko tudi za nedoločen čas odvzela.