Po uvodnem osveščanju zaposlenih bo z majem, ko se Kranjčeviću pridružijo tudi novi člani uprave, sledil naslednji korak, to je priprava zasnove nove organizacijske strukture in modela vodenja. Formalne postopke in priprave bodo začeli že v tem mesecu z oblikovanjem posebne projektne skupine.

V tretjem koraku bo sledila operacionalizacija projekta. Natančno bodo določili organiziranost ter kadrovske rešitve po posameznih poslovnih funkcijah. Ob tem glede kadrovskih rešitev Kranjčević poudarja, da se ne bo gledalo na to, kdo prihaja iz Telekoma in kdo iz Mobitela, temveč na kakovost kadrov. Za cilj so si v Telekomu zastavili, da bi imeli na koncu eno službo za prodajo in trženje, eno informacijsko-tehnološko in eno kadrovsko službo. Ali bodo posledično odpustili del zaposlenih? "O tem še ne moremo govoriti, saj še nismo prevetrili poslovnih procesov oziroma ugotovili, kaj se dela učinkovito in kaj ne," je pojasnil Kranjčević.

V okviru prestrukturiranja bodo razmislili tudi o prihodnosti svojih glavnih blagovnih znamk - Telekoma Slovenije, Mobitela in Siola. "To so močne znamke, a zelo ozko orientirane," je pojasnil Kranjčevič, ki si je za cilj zastavil, da bi bilo prestrukturiranje izvedeno do konca letošnjega leta.

Dotaknil se je tudi odnosa z regulatorjem - Agencijo za pošto in elektronske komunikacije (Apek). Medtem ko opaža, da je Apek, odkar je na položaju vršilca dolžnosti direktorja Dušan Schuster, precej bolj odprt za njihove predloge, pa pogreša neko strategijo razvoja trga elektronskih komunikacij. "Vsi operaterji, zlasti tisti, ki vlagamo velike denarje v omrežje, namreč želimo imeti neko dolgoročno stabilno okolje. Želimo vedeti, kam regulator pelje politiko, zato da se lahko pač enostavno s svojo poslovno strategijo in vlaganji temu prilagodimo," je poudaril. Kritičen je bil tudi do plačilne nediscipline drugih operaterjev, ki je postala posebno izrazita po aprilu lani, ko jim je Apek prepovedal, da bi v vzorčne ponudbe vključili mehanizme za zavarovanje plačil.

tomaz.modic@dnevnik.si