Reševalci, ki so prvi prispeli na kraj tragedije, so trupla ponesrečenih potnikov izpod enormnih količin blata in skalovja, ki so v strmi soteski prekrile sprednji vagon vlaka, izkopavali kar z golimi rokami. Še hujšo katastrofo je preprečila dolga vrsta dreves, saj bi vlak sicer zdrsnil v reko Adižo, ki teče pod progo. Del vlaka so reševalci vseeno še pričvrstili s kabli, da ne bi zdrsnil po bregu. Ranjence so reševalci s helikopterji prepeljali v okoliške bolnišnice.

"Za zdaj je potrjenih devet smrtnih žrtev, 28 ljudi je ranjenih, od tega je stanje sedmerice zelo resno," je sporočil Luis Durnwalder, predsednik južnotirolske deželne vlade v nemško govoreči provinci Bolzano-Bozen. Durnwalder pa se boji, da bo število mrtvih na koncu še večje.

Po besedah Thomasa Widmanna, svetovalca provincialne vlade za transport, je tragedijo najverjetneje zakrivila namakalna pipa v bližnjem sadovnjaku, ki je pred nekaj dnevi počila in dodobra namočila hriboviti teren ob železniški progi. Preiskovalci zdaj preučujejo podatke iz tako imenovane črne skrinjice vlaka in upajo, da bodo na njej zapisani podatki pomagali razjasniti okoliščine. Proga, kjer je prišlo do nesreče, je sicer ena od najmodernejših v regiji, oblasti pa so jo odprle pred približno petimi leti.

To je že druga železniška nesreča, ki je Italijo pretresla v zadnjih devetih mesecih. Junija lani se je v bližini toskanskega mesta Viareggio iztiril tovorni vlak, ki je prevažal utekočinjen plin. Po nezgodi je prišlo do močne eksplozije, ogenj pa je zajel več hiš, v katerih so prebivalci živi zgoreli. Mnogo hiš se je zaradi detonacije zrušilo, preživeli pa so utrpeli grozljive opekline. Priče dogodka so ognjeno kroglo, ki je zajela del tega obalnega mesteca, opisale kot apokalipso.