S tem namerava Apple konkurirati ostalim proizvajalcem t.i. pametnih mobilnih telefonov, denimo družbi RIM z blackberryji ali Googlu z njegovim mobilnikom nexus one. "Nismo prvi na zabavi, bomo pa najboljši," je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa v četrtek na sedežu družbe v kalifornijskem Cupertinu povedal appleov šef Steve Jobs. Dodal je še, da bo tako uporabnik lahko na primer poslušal radijsko postajo ter poleg tega še bral spletne novice ali pa pošto. 

Novi operacijski sistem OS4 bo deloval na aktualnem iphonu 3GS ter sorodnem predvajalniku glasbe ipod touch. Večfunkcijski mobilnik iphone je eden od najbolj dobičkonosnih Applovih izdelkov. Doslej je koncern prodal več kot 50 milijonov teh aparatov ter še 35 milijonov aparatov ipod touch, je povedal Jobs.

Poleti bo na trg prišel nov model iphona, približno hkrati z OS4. To bo že četrta posodobitev prodajne uspešnice. Apple je z začetkom prodaje iphona v letu 2007 sprožil poplavo t.i. pametnih mobilnikov, s katerimi ni mogoče zgolj telefonirati, temveč tudi pisati elektronska sporočila ter brskati po spletu.

Zagnana bo tudi mobilna oglaševalska platforma (iAd), ki bo napravi omogočala predvajanje oglasov na aplikacijah, ki jih ustvari tretja oseba. Jobs pravi, da se mobilni uporabniki več časa zadržijo znotraj aplikacij, ko pa med brskanjem po spletu, zaradi česar je smiselno znotraj njih objavljati oglase. "Jasno je, da Jobs verjame, da so oglasi v kontekstu aplikacij bolj smiselni kot pa generično mobilno iskanje,“ je rekel Tim Bajarin iz podjetja za svetovanje.

Analitiki pravijo, da bo mobilno oglaševanje letos drastično poskočilo. "To ima velik potencial, da resnično spremeni trgovino z mobilniki,“ pravi Van Baker, podpredsednik raziskovalnega oddelka v podjetju Gartner. "Dokazi zaenkrat kažejo, da je na tem področju storjenih izredno malo transakcij. Mobilne telefone uporabljajo za primerjavo cen, iskanje restavracij, časa filmov, a zelo malo na področju trgovine.“

Apple je kupil mobilno oglaševalsko podjetje Quattro, ko mu pred tem ni uspelo dobiti na trgu vodilnega AdMob. Tega je kupil Google. Jobs je ob tem dejal: "Google nam ga je speljal, ker ni hotel, da ga imamo mi.“