Oglas se neposredno nanaša na Tigerjeve osebne težave, na televizijskih ekranih pa so ga začeli vrteti ravno ob njegovi vrnitvi v svet golfa. Posnetek je črno-bel in traja 33 sekund, v njem pa Woods gleda naravnost v kamero in je tiho, sliši pa se glas njegovega očeta, ki govori o odgovornosti.

"Tiger, k radovednosti sem nagnjen bolj zato, da bi spodbudil pogovor,“ govori Earl Woods, ki je umrl leta 2006. "Želim odkriti, kje si imel misli, želim odkriti, kaj čutiš. Si se kaj naučil?“

Nekateri kritiki menijo, da je oglas, ki se je vrtel na dveh televizijskih kanalih, ESPN in Golf Channel, srhljiv.

Golfist se je pred nekaj dnevi vrnil h golfu po nekaj mesecih odsotnosti zaradi zasebnih težav, saj se je razvedelo, da je svojo ženo, švedsko manekenko Elin Nordegren, varal s številnimi ženskami. Woods se je zato nekaj časa tudi zdravil odvisnosti od seksa.

Nike je eden redkih sponzorjev, ki z zvezdnikom v tem obdobju niso prekinili pogodbe.