Omenjena predstava je nekakšna nadgradnja projekta preimenovanja treh slovenskih umetnikov v Janeza Janšo. To ime ima namreč v slovenskem prostoru tudi določen simbolni pomen, saj se naslanja na javnosti dobro znano osebnost, dokumentarna predstava pa se osredotoča predvsem na vprašanje, kakšen pomen ima v današnji družbi sprememba imena, s čimer se dotakne tudi konceptov identitete, identifikacije in pomnoževanja ter obenem izzove vprašanje, kdo je "pravi" Janez Janša. Sicer pa predstava spaja dva različna umetniška prostora: gledališče in film. Film, ki je zavzel dokumentarno obliko, se bo s pomočjo sprotne montaže vsakokrat prilagajal dogajanju na odru, s tem pa se bo dogodek na platnu preobrazil v živi performans.

Predstavili so tudi novi Yearbook, nekakšno zlepljenko dvanajstih evropskih revij s področja sodobnih scenskih umetnosti, ki nastaja v okviru Team networka; osrednja tema tokratne izdaje, poimenovane Zahod/Vzhod: Izkrivljena ogledala, pa se je zasidrala na meji med Zahodom in Vzhodom. Cilj te številke je razkriti posledice padca berlinskega zidu, predreti nekatere klišeje, ki se ovijajo tako okrog vzhodne kot zahodne umetnosti in kulture ter porušiti misel o neravnovesju med tema sicer različnima svetovoma. Ob tem pa je Maska izdala tudi prevod dela Emancipirani gledalec francoskega filozofa Jacquesa Ranciera, ki razpravlja o mestu gledalca v umetnosti, pri čemer spodbuja aktivnost, saj se kot pasivni gledalci lahko kaj hitro znajdemo v vlogi potrošnika.

Poleg tega Maska vabi še na preostanek seminarja sodobnih scenskih umetnosti. V ponedeljek bo tako svobodni režiser in performer Peter Stamer ponudil vpogled v performativno raziskovanje in koreografska orodja v sodobnih okoljih, teden dni pozneje pa bo zagrebška dramaturginja Ivana Ivković skozi predavanje z naslovom Korak v praznino: razpoke v koreografiji, poskusila zaustaviti gibajoče telo ter s tem sodobni koreografiji odpreti prostor za množenje praznine in miru. Švedski literat in književni kritik Stefan Jonsson pa bo 10. maja predaval o svojem delu A Brief History of the Masses, v katerem poskuša dosežke in neuspehe, ki so nam jih zapustila pretekla obdobja, povezati s trenutnimi političnimi vprašanji ter sedanje dogajanje umestiti v zgodovinsko politično dramo. Vsa predavanja bodo v Cankarjevem domu ob 19. uri.

Sicer pa bo 28. junija zavod Maska začel tudi z realizacijo tretje faze mednarodnega projekta Izobraževanje skozi umetniške prakse. Projekt, ki poteka v treh državah prvi del je bil v Španiji, druga faza se je februarja uspešno končala v slovenski prestolnici, v zadnjem stadiju pa se projekt seli v Bejrut se osredotoča na metodološka izhodišča izobraževanja ter preučuje pomen konteksta pri interpretaciji umetniških stvaritev.