Dostop do dveh novih spletnih strani bo stal en funt za en dan (1,11 evra) oziroma dva funta (2,22 evra) za teden. Naročniki tiskanih izdaj pa bodo prejeli brezplačni dostop, so predvčerajšnjim sporočili iz News Corporationa.

"To je le začetek,“ je pojasnila Rebekah Brooks, direktorica britanske podružnice News Corporationa, ki med drugim objavlja tudi popularni dnevni tabloid Sun in njegovo sestrsko nedeljsko različico časopisa The News of the World.

Časopise po zahodni Evropi in Združenih državah je močno prizadela recesija, poleg tega pa je njihove prihodke močno načela množica brezplačnih novic na spletu, zaradi česar bralci niso pripravljeni plačevati za tiskane izdaje.

Dva poslovna časopisa, The Financial Times in Wall Street Journal sicer že danes bralcem zaračunavata za spletni dostop do člankov. Potezam velikanom zaenkrat še niso sledili ostali časopisi, saj se bojijo masivnih izgub bralcev.

Uredniki Timesa obljubili izboljšano interaktivnost

Direktor News Corporationa Rupert Murdoch je v javnosti znan kot zagovornik plačljivih novic na spletu, nedavno pa je opozoril, da je spletni gigant Google zaradi uvedbe brezplačnega iskanja časopisnih člankov močno škodoval novinarstvu.

Naj sicer spomnimo, januarja je New York Times napovedal, da bo naslednje leto začel zaračunavati za dostop do spletnih člankov.

Uredniki Timesa in Sunday Timesa so ob napovedi uvedbe plačljivosti obljubili interaktivnost in večjo vpletenost bralcev v soustvarjanje vsebine, uvedbo personaliziranih RSS-ov in prilagojene različice za mobilne telefone, elektronske bralnike, tablične računalnike in ostale mobilne naprave.

Dve ločeni spletni strani The Timesa in Sunday Timesa bodo na voljo v začetku maja, dostop pa bo omejen čas brezplačen tudi za registrirane uporabnike brez naročnine na tiskano izdajo. Sicer tiskana različica Timesa med tednom stane en funt, v nedeljo pa funt in pol (1,66 evra), za Sunday Times pa je treba odšteti dva funta.