Največji "magnet" je seveda vrnitev sedemkratnega svetovnega prvaka Michaela Schumacherja, kateremu mlajši tekmeci ne odrekajo odličnih dirkaških sposobnosti, a istočasno bodo vsi po vrsti poskušali 41-letnega dirkača prehiteti. Schumacher je previdno optimističen, kajti njegov mercedes na testiranjih ni najbolj prepričal. Še največja konkurenca bo seveda njegov moštveni tovariš Nico Rosberg, zanimivo pa bo spremljati interni McLarnov dvoboj Hamiltona in Buttona.

Najbolje pred začetkom sezone kaže Red Bullu, pozabiti pa ne gre na nekaj novincev kot tudi prekaljenih mačkov, ki še vedno (ali ponovno) vztrajajo v formuli 1: Rubens Barrichello in Pedro de la Rosa štejeta k "starejši" generaciji.

Od večjih novosti velja omeniti prepoved dolivanja goriva, zaradi česar so dirkalniki letos nekoliko daljši, saj imajo večje posode za gorivo, sprednje pnevmatike so nekoliko ožje. Na tridelnih kvalifikacijah se bo v prvem delu poslovilo sedem in v drugem prav tako sedem najpočasnejših dirkačev, najhitrejših deset pa bo moralo dirko začeti s pnevmatikami, s katerimi so na kvalifikacijah odpeljali najhitrejši krog. Nov pa je tudi sistem točkovanja, saj bo točke dobilo prvih deset dirkačev (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 ). V formulo 1 se vrača priimek Senna, sicer pa se je v Bahrajnu na prvi dirki zbralo 13 ekip, novinci so HRT, Virgin in legendarni Lotus. V formulo 1 se je zopet vrnil najbolj uspešen proizvajalec motorjev Cosworth, ki je že pisal zgodovino tega športa. Od prizorišč je novost dirka v Južni Koreji, vrača pa se priljubljena dirka v Montrealu.