Čeprav bo v novi sezoni precej novosti - nova moštva, novi dirkači, nova pravila, nova točkovanja, prepoved dolivanja goriva -, je Schumacher še vedno največji magnet za ljubitelje tega športa pred začetkom dirkaškega spektakla.

Natančno 1239 dni po doslej zadnjem nastopu v formuli se bo "Schumi" v Manami spet podal na stezo v tekmovalnem ritmu. Namesto v rdečem, za Ferrari je dosegel največ zmag in naslovov prvaka, bo poslej v srebrnem. V tovarniški ekipi Mercedesa, ki je sestavila povsem nemško zasedbo z drugim voznikom Nicom Rosbergom. Schumacher bo lovil osmi naslov svetovnega prvaka, nazadnje je bil najboljši na svetu leta 2004.

Toda zelo motiviranih tekmecev ne bo manjkalo. V njegovi nekdanji ekipi Ferrari so, potem ko se je naveličani Finec Kimi Raikkönen odločil za predčasen odhod, privabili nekdanjega dvakratnega svetovnega prvaka Fernanda Alonsa. Španec se pri Renaultu ni počutil dobro, pri ekipi iz Maranella pa je, sodeč po napovedih iz testnega obdobja, našel tisto, kar je iskal. Felipe Massa bo po okrevanju po lanski nesreči na Madžarskem spet drugi voznik moštva z vzpenjajočim se konjičkom.

Mercedes ima zdaj v F1 svoje moštvo - tovarna iz Stuttgarta je kupila ekipo lanskih prvakov Brawn GP -, a tudi McLaren bo še naprej uporabljal nemške motorje. Zasedba iz Wokinga je na papirju močna kot še nikoli, saj bosta za srebrne vozila zadnja svetovna prvaka. Britanca Lewis Hamilton in Jenson Button sta bila najboljša v letih 2008 in 2009, slednji pa je s prestopom iz Brawna v moštvo prinesel tudi startno številko 1. V prejšnji sezoni pa se je med velike, ki se lahko resno prištevajo med kandidate za naslov, prebil še Red Bull: Sebastian Vettel je bil drugi v SP, družbo v ekipi mu bo delal veteran Mark Webber. V formuli 1 pa bo prvič po tragičnem letu 1994 spet dirkač s priimkom Senna - Bruno Senna (Hispania) je nečak preminulega trikratnega svetovnega prvaka Ayrtona.

V karavani F1 bo v prihajajoči sezoni 12 ekip. Dolgo časa finančno vprašljivi novinec USF1 je zdaj dokončno odpadel in ne bo nastopil v sezoni 2010. Španska ekipa Campos se je pred začetkom sezone preimenovala v Hispanio in za drugega voznika izbrala Indijca Karuna Chandhoka, nov pa je tudi Lotus - pod blagovno znamko stare legende formule 1 se na sceno vrača malezijska ekipa z izkušenim veteranom Jarnom Trullijem in Heikijem Kovalainenom. Virgin pa je tudi novinec v formuli, zastopala ga bosta Timo Glock in Lucas di Grassi.

V formuli pa še vedno ostaja neuničljivi Brazilec Rubens Barrichello, dirkač z največ nastopi v karavani, ki je lansko zmagovalno moštvo Brawn zamenjal za Williams. Ne gre pa pozabiti niti Vitalija Petrova - sicer povsem neznanega tekmovalca, a s pomembno oznako, da gre za sploh prvega Rusa v tem tekmovanju. Za drugega dirkača ga je postavil Renault. Prva violina Francozov bo Poljak Robert Kubica, ki je prišel iz Sauberja.

Sprememb je precej, začenši z novim sistemom točkovanja, po katerem bo zmagovalec dobil 25 točk, med dobitniki točk pa bo po novem prva deseterica voznikov namesto osmerice. Dolivanje goriva ne bo več dovoljeno, zato so novi bolidi videti drugačni od lanskih, saj imajo večje rezervoarje za gorivo. Med varčevalne ukrepe sodi tudi omejitev števila kompletov pnevmatik, ki jih ima na voljo vsaka ekipa, v veljavi ostaja pravilo o deset startnih mest slabšem položaju ob morebitni predčasni menjavi motorja.

Sezono 2010 bo sestavljalo 19 dirk. Ena med njimi je popolna novinka, dirkači se bodo konec oktobra merili v korejskem Yeongamu. Na sceno pa se vrača ena od klasik, kanadska preizkušnja v Montrealu, v tradicionalnem junijskem terminu. Eden od vrhuncev bo, poleg znamenite ulične preizkušnje v Monaku, še mlajša mestna nočna izvedba v Singapurju.

"Pet ali šest moštev bo zelo izenačenih. Zdaj zdaj lahko še vedno le ugibamo, kdo je najmočnejši, več bo pokazala dirka v Bahrajnu. Za naš šport sta takšno vznemirjenje in negotovost samo pozitivna," vročico umirja branilec naslova Button. Schumacher pa je že večkrat povedal, da se ob vrnitvi počuti kot otrok pred božičnimi prazniki: "Spet se počutim kot v dobrih starih časih. Izziv v novem avtu, možnost borbe z drugimi dirkači, s kolesom ob kolesu. Prepričan sem, da bomo pri vrhu."

Po statistiki sodeč formula že dolgo ni bila tako močna: na startu prve dirke sezone 2010 bodo štirje aktualni ali nekdanji prvaki, ki imajo skupaj kar 11 naslovov (Schumacher sedem, Alonso dva, Hamilton in Button).