"Smo podjetje, ki se ukvarja z izdelavo različnih stojal in stolpov za letake in prospekte, samostoječih plakatov različnih velikosti in podobnih promocijskih izdelkov. Uporabljamo kartonplast, material, ki z veliko hitrostjo nadomešča karton. Je veliko bolj ekološki in se ga da precej laže reciklirati in ponovno uporabiti, hkrati pa ga je laže oblikovati. Material je odporen proti dežju, soncu, vlagi, snegu, mehanskim udarcem, kar pomeni, da ga lahko pustite zunaj na dežju, pa ne bo spremenil oblike. Karton na dežju in vlagi razpade, les gnije, kovina rjavi, izdelkom iz kartonplasta pa narava več let ne more do živega," nam je povedal Jernej Urbančič iz podjetja K.M.K. Box.

Pravi, da so izdelki v celoti potiskani z digitalnim tiskalnikom, kar jim daje še dodatno svežino. "Tiskamo lahko ogromne formate, tako da naših produktov ni mogoče spregledati. Predvsem pa so uporabniku prijazni in povsem preprosti za uporabo, brez zapletenih mehanizmov in načrtov za sestavljanje. Sestavljeni in razstavljeni so v nekaj minutah. Izdelke izdelujemo izključno po željah naših kupcev. Največ povpraševanja je prav po izdelkih, ki so drugačni, novi, inovativni. S potencialnimi kupci se pogovorimo o možnostih, jim svetujemo in predlagamo. Podjetja tako z našimi izdelki beležijo znatno povečanje obsega obiskovalcev, posledično pa tudi povečanje prodaje," je zanimanje kupcev opisal Urbančič, ki ne skriva, da je kriza v zadnjem letu tudi pri njih pustila posledice, vendar so se - kot je povedal - nekako prebili prav zaradi dejstva, ker so ponudili novost na trgu. Obiskovalci in kupci so se recesiji prilagodili in ne trošijo več toliko kot pred leti. "Prav zato, ker so vse bolj zahtevni, jim je treba ponuditi vse več udobja, boljše storitve, vrhunsko postrežbo, pa tudi vse več in več informacij," je prepričan Urbančič. vt