Odkar je FIA v elitni motošport odprla vrata še za štiri nova moštva, dogodki in zamude prehitevajo drug drugega. Prosta mesta so dobila moštva Lotus (v malezijsko-angleški preobleki), Virgin, Campos in US F1. A predvsem slednji sta se izkazali kot najbolj šibka člena "nove" karavane formule 1. Katastrofalno finančno stanje, pomanjkanje sponzorjev in s tem povezano neplačevanje razvoja dirkalnika pri Camposu, ki je to delo zaupalo znani Dallari (zato so Italijani že pred dobrim mesecem odstopili od projekta, s čimer so Španci dejansko ostali brez dirkalnika), so pripeljali Špance na rob bankrota, a so očitno v zadnjem trenutku še našli pokrovitelja, ki bo prevzel finančno breme, a zato še vedno ostajajo brez dirkalnika. In to kljub dejstvu, da so uspeli v svoje vrste pridobiti nečaka pokojnega Ayrtona Senne Bruna Senno, ki upa, da mu tudi letošnja priložnost ne bo splavala po vodi.

Dogajanje okoli Camposa je v senco postavilo še večje težave, s katerimi se srečujejo Američani. Ekipa US F1 je namreč začela dobro, a potem so notranja trenja med vodilnimi možmi pripeljala do tega, da so tudi oni še vedno brez dirkalnika, brez ustrezne opreme in tudi brez dirkačev. Še celo mladi Jose Maria Lopez je obupal nad Američani in prekinil sodelovanje z njimi ter s seboj tako odnesel osem milijonov dolarjev težko sponzorsko pogodbo.

Kot izhod v sili naj bi formula 1 le dovolila nastop skrivnostnemu srbskemu projektu, ekipi Stefan GP, ki je zbrana okoli poslovneža Zorana Stefanovića. Ta je najel nekaj znanih imen iz sveta formule 1, odkupil dirkalnike in opremo od Toyote (čeprav bojda vsega tega ni še v resnici plačal), v svoja dirkalnika, ki sta dejansko dirkalnika Toyote za sezono 2010, pa bi rad posedel Kazukija Nakadžimo in povratnika v formulo 1 Jacquesa Villeneuva. Kanadčan je bojda že bil v Kölnu na pomerjanju sedeža, ekipa je tudi že hotela testirati, a jim pri Bridgestonu niso hoteli dostaviti ustreznih pnevmatik. Stefanović je tudi že razglašal, da so del opreme že poslali v Bahrajn, od tam pa prihajajo novice, da na dirkališče Manama še ni prispel noben del Stefanovićeve opreme.

Medtem pa pri Lotusu in Virginu že pridno testirajo, čeravno se obe ekipi srečujeta z velikimi tehničnimi težavami. Heikki Kovalainen in Jarno Trulli se pritožujeta, da je lega Lotusovega T127 naravnost katastrofalna, pri Virginu pa se ubadajo z vedno novimi tehničnimi težavami. Njihov dirkalnik je namreč skonstruiran izključno z računalniki in so se odrekli testiranjem v vetrovniku, posledica tega pa je bila, da je dirkalniku že na prvih testiranjih pri visoki hitrosti enostavno odtrgalo sprednje krilce.